Fitness Seller

Plaatselijk vet verbranden??

Meeste clenbuterol gebruikers zul je hier niet vinden die zul je vinden in het Anabolen forum. Clen valt niet onder anabolen maar vind het persoonlijk verstandiger om met alle geavanceerde middelen te wachten tot je 21 bent.

Ik hoor er goeie verhalen over, dat maakt het interessant. Waarom w8en tot je 21e? Ik bedoel, als je er nu goed uit wilt zien, waarom nu niet gebruiken? Niet dat ik het zelf ga gebruiken hoor, maar wilde dit gewoon ffe vragen:rolleyes:

Ik hoor er goeie verhalen over, dat maakt het interessant. Waarom w8en tot je 21e? Ik bedoel, als je er nu goed uit wilt zien, waarom nu niet gebruiken? Niet dat ik het zelf ga gebruiken hoor, maar wilde dit gewoon ffe vragen:rolleyes:

clenbuterol is zeer slecht voor je en je wordt er zeer neurotisch van. Niet doen dus, zou ik zeggen.

sja..plaatselijk vet weg? afgezien van een liposuctie..blijft er alleen nog sth en lipostabil over:p

overigens ben ik wel van mening dat oud vet wel weg KAN, het kost alleen wel een hooooooooooooop ellende en moeite:D

heb gehlezen dat julliet bergman voor haar show 2 weken een keto dieet heeft gevolgd om het hardnekkige vet op haar bovenbenen er nog af te krijgen.

maarja eerst succes om ooit op de 5% te komen ;)

het is wel zo dat als je eenmaal het oude vet kwijt bent geraakt 1 keer, dat het dan de volgende keer veel makkelijker gaat. vraag maar aan de wedstrijdatleten.

Je kan vanalles proberen: Cardio, clen, T3, lypostabil en als laatste redmiddel lyposuctie of DNP.

Nou ik zie dat er weer veel (twijfel) over lypostabil is.Nou ik kan jullie uit de droom helpen.
Gister mijn derde en wel mijn laatste sesie gehad.Het resultaat is echt enorm.
Vaak wordt het verkeerd gezset met de onjuiste hoeveelheden.50/80 ml per gebied is geen uitzondering.

Bij mij werkte het perfecto,zou nooit meer anders willen.Idd het zetten is niet fijn.Gister voor de laatste behandeling 160 injects gehad.

Ondervindt het eerst zelf voordat er gezegt wordt van het schijnt dit of dat.Niet een potje aanschaffen en denken dat je er met 20ml komt.
Gewoon 50/80 ml verspreid over prikjes van 0,5ml om de halve cm met geel subcutaan naaldje.Om de 8 weken zetten.Het werkt gewoon 8 weken.Volgens mijn dermatoloog,werkt meer zetten necrose in de hand
Het werkt gewoon klaar.

Ik lipostabiel zoiets als Helios?? Moet eerlijk zeggen dat ik niet veel weet van Lipo

Gaat niet, het lichaam verbrandt het laatst het vet dat minst in de weg zit, dus dat is de buik en de poep, op de andere plaatsen zal dit vet vrij goed verbranden. Maar eens je je buik strak wil krijgen, heb je toch redelijk wat werk

Bwahahahahahahaha :lol:

ontopic: plaatselijk afvallen kan enkel met zo'n klot zeep waarmee je over je pens wrijft, of tegenwoordig met de SaunaBelt. Instant vetverbranding waar je maar wilt!

Joehoe... :rolleyes:

Ik lipostabiel zoiets als Helios?? Moet eerlijk zeggen dat ik niet veel weet van Lipo

nee Helios is een mengsel van clen/t3
die injecteer je ook plaatselijk.Alleen Lipolyse is wetenschappelijk onderbouwd.Ik heb er wat topics hier en daar over staan,kijk maar ff

Wat is het nut van "gedwongen" plaatselijke afbraak van vetweefsel?

Een test heeft aangetoond dat vetweefsel erg snel afsterft als het een tekort heeft aan toevoer van zuurstof, maar eens die toevoer terug zijn normale waarde bereikt keerde het overtollige vetweefsel doodleuk terug.
(zal eens zoeken of ik die link nog kan terugvinden...)

Nou ik zie dat er weer veel (twijfel) over lypostabil is.Nou ik kan jullie uit de droom helpen.
Gister mijn derde en wel mijn laatste sesie gehad.Het resultaat is echt enorm.
Vaak wordt het verkeerd gezset met de onjuiste hoeveelheden.50/80 ml per gebied is geen uitzondering.

Bij mij werkte het perfecto,zou nooit meer anders willen.Idd het zetten is niet fijn.Gister voor de laatste behandeling 160 injects gehad.

Ondervindt het eerst zelf voordat er gezegt wordt van het schijnt dit of dat.Niet een potje aanschaffen en denken dat je er met 20ml komt.
Gewoon 50/80 ml verspreid over prikjes van 0,5ml om de halve cm met geel subcutaan naaldje.Om de 8 weken zetten.Het werkt gewoon 8 weken.Volgens mijn dermatoloog,werkt meer zetten necrose in de hand
Het werkt gewoon klaar.

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Vet dient te worden getransporteerd naar de spieren teneinde daar te worden verbrand. Indien je de transportsystemen kent, kun je deze wellicht manipuleren met het oog op plaatselijke vetverbranding. Maar waarschijnlijk zul je bemerken dat fysiek bepaald is welke vetreserves het meest worden aangsproken wanneer men deze tracht te verbranden.

Laatst bewerkt:
Het valt me op dat de "Yohimburn" dat op vele andere forums geprezen wordt niet genoemd wordt hier, een topical fatburner op basis van yohimbine/caff/tyrosine. Ook heeft GS een inj. produkt "helios" met yohimbine/clen voor plaatselijke vetverbranding.
Iemand hier ervaring mee?

Het valt me op dat de "Yohimburn" dat op vele andere forums geprezen wordt niet genoemd wordt hier, een topical fatburner op basis van yohimbine/caff/tyrosine. Ook heeft GS een inj. produkt "helios" met yohimbine/clenbuterol voor plaatselijke vetverbranding.
Iemand hier ervaring mee?

is een aardig heftig goedje dat helios:D

Ik zit ook met dit probleem. Train nu ruim een half jaar. Ik ben vooral de laatste maanden intensief aan het trainen. Ik mijn vetpercentage al terug weten te brengen van 22% naar 18% in 2 maanden tijd. Door andere voeding en intensiever te gaan training. Wel cardio en kracht te combineren.

Vanaf deze week ben ik begonnen met zelfs intensievere training. 2,5 uur x 3 p.w. Waarbij ik 1u15minx3 cardio. En de rest is verdeelt over de verschillende spiergroepen.

Maar om even bij het onderwerp te blijven. Hoe de f*ck krijg ik er eindelijk iets af bij die n**kteugels. Zoals vrouwen t liefkozend noemen. Heeft er iemand een tip voor. Ik weet weghalen zal niet helemaal lukken. Maar verkleinen toch wel.

Maar om even bij het onderwerp te blijven. Hoe de f*ck krijg ik er eindelijk iets af bij die n**kteugels. Zoals vrouwen t liefkozend noemen. Heeft er iemand een tip voor. Ik weet weghalen zal niet helemaal lukken. Maar verkleinen toch wel.

Gewoon blijven doen wat ej doet. Steeds je voeding verminderen als je minder gaat wegen. Je lichaam slaat het meeste vet rond de buik op bij manne. Dit is om de organen te beschermen. Daarom gaat dit er ook pas als laatste af. Gewoon volhouden en tegen de zomer is het weg als je zo doorgaat

Vandaag kreeg ik emailtje waarin werd gerept over spot reduction door middel van hormonen.

Terug
Naar boven