- Waardering
- 5.513
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gym en juice zijn gewoon wat apparaten in een woonkamer. Hoorde laatst dat je daar je eigen shakes niet meer mee mag nemen.Vergeet gym and juice niet, maar is totaal niet te vergelijken met deze grote prachtgym met modern en stevig materiaal. Denk dat er een hoop van die kant gaan overlopen. Zo jammer, vorig jaar woonde ik hier om de hoek![]()
Je zou nog eens komen als het open is tochik zou het wel kunnen waarderen als Pleister ook een Platinum gym in Helmond zou openen ,
een groot ledenbestand is gegarandeerd ,wel veel tokkies maar dat mag de pret niet bederven
Gym en juice zijn gewoon wat apparaten in een woonkamer. Hoorde laatst dat je daar je eigen shakes niet meer mee mag nemen.
Morgen ben ik er ook, train ik benen. Bert ook?Haha ja het wel is super klein. Dat is wel tam ja. Denk dat Platinum het heel goed gaat doen. Wij gaan morgen weer. Jullie?
Eigenlijk elke avond rond 18u behalve dinsdag. Komende dinsdag toevallig wel.jazeker , is voor mij vanaf het werk toch maar 5 minuten rijden ,rond welke tijd trainen jullie
Ik denk om 11 uur. In de middag viert @ScumbagAnnie haar verjaardag namelijk.
Ik denk om 11 uur. In de middag viert @ScumbagAnnie haar verjaardag namelijk.
Leuk om te horen man! Ik zie je dan verschijnenAls het meezit is eind volgende week m'n auto klaar om op te halen en heb ik de week erop 6 dagen weekend. Denk dat ik maar een hotel boek in de buurt van Heerlen en 2 dagen kom trainen. Ziet er uit als een heerlijke gym, goed gedaan Pleister!

Gewoon Nesty meenemen.Dat redden we wel of niet @Bert ? Oh ja, alsnog gefeliciteerd met Annie!
Moet wel lukken toch, als Nesty half 11 spuitje krijgt en we gelijk daarna weggaan. Kunnen we in de middag nog wat leuks doen en/of genieten van het lekkere weer, het is immers vakantie. 

Mooi kracht hok meneer @Pleister , zou bijna terug naar het zuiden verhuizenSinds 2 september hebben wij onze deuren geopend. Een half jaar verbouwen en stress is hier aan vooraf gegaan maar het eind resultaat mag er naar mijn mening zeker wezen.
Aangezien ik ontzettend trots ben hierop wil ik dit graag met jullie delen. Hieronder een impressie.
Jullie kunnen ons trouwens ook volgen op instagram: PlatinumGymNL.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Haefland is niks meer aan@wovano : trainde jij in het verleden niet bij Haefland? Ik ben er nooit geweest, maar schijnt toch ook wel goed te zijn?
Dat heet een krachthonk.Mooi kracht hok meneer @Pleister , zou bijna terug naar het zuiden verhuizen![]()
hok is ook acceptabel , je hoeft niet bij iedere onvolkomenheid in de Nederlandse taal je autisme te laten spreken