MuscleMeat

Nieuws Platinum Gym Heerlen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hok is ook acceptabel , je hoeft niet bij iedere onvolkomenheid in de Nederlandse taal je autisme te laten spreken
Daarom ben ik allang gestopt met verbeteren van standaardfouten , maar deze kon ik niet laten.
Was niet negatief bedoeld, zie het als feedback.
 
vanmiddag had ik een uurtje over en was toch in de buurt van Heerlen dus mooi even naar Platinum,

wat een mooie sportschool is dat geworden drool: ,respect voor Pleister dat die dit heeft gerealiseerd ,

opvallend was dat iedereen die er trainde buff is ,verder een leuke en gemoedelijke sfeer ,geen macho gedoe

iedereen groet elkaar en zegt gedag ,zeker voor herhaling vatbaar



woon je in Zuid -Limburg dan is het een no brainer om hier lid van te worden
 
Bedankt voor het compliment vriend. Jammer dat ik er niet was, ik had je graag even gezien. Ik hoorde ook dat je flink buff bent haha.

Woensdag kom je weer?
 
Bedankt voor het compliment vriend. Jammer dat ik er niet was, ik had je graag even gezien. Ik hoorde ook dat je flink buff bent haha.

Woensdag kom je weer?

jazeker ,woensdag aan het eind van de middag staat in de planning ,sowieso voortaan een paar keer in de maand ,

ik merk bij mezelf dat het motiverend werkt om in een echte hardcore gym te trainen


(op dit vet% lijk je al snel buff hahaha )
 
Gezellig. Tot woensdag kerel
 
Damn, dat ziet er echt fucking tof uit Pleister :D
 
Het wordt een flinke rit (Gouda-Heerlen) maar er valt heus wel iets te regelen. Ik ga m'n best doen, ben echt benieuwd! ;-)
 
Ik ben nog niet buff genoeg, helaas.
 
Of gewoon voor € 15 een NS-dagretour kopen bij het Kruidvat. Is maar 2,5 uur enkele reis :roflol:. Kun je wel mooi DBB'en of een boekje lezen in de trein.
 
5 nov komen Sasha en ik even kijken en uiteraard trainen.
Zijn dan toch in de buurt.

:)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
5 nov komen Sasha en ik even kijken en uiteraard trainen.
Zijn dan toch in de buurt.

:)
Gezellig. Laat me even weten zodra je een tijd weet. Dan zorg ik dat ik er ook ben. :D
 
Ziet er deftig uit. Volgens mij doe je dit ook met je hart en dat is heel belangrijk voor de sfeer. Het is je gegund. Succes.
 
Back
Naar boven