XXL Nutrition

Platinum Gym meet (Gesponsord door XXL Nutrition) (2 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 1, Gasten: 1)

Waar eten? (alleen stemmen als je mee gaat eten)

• Totaal stemmers
    16

Kyoshi

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 apr 2014
Waardering
198
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
15%
Kom je wel trainen en/of eten of kom je helemaal niet meer?
Was een mogelijkheid geweest als ik kon carpoolen, maar tot op heden is daar geen reactie op geweest en heb in de tussentijd andere plannen gemaakt voor het weekend. Dus kom helemaal niet inderdaad, was in de veronderstelling dat (carpoolen) betekent - aanwezig indien er gecarpoold kan worden.

wovano

Moderator
Moderator
Elite Member
Lid geworden
10 jun 2010
Waardering
19.034
Lengte
1m86
Massa
111kg
Was een mogelijkheid geweest als ik kon carpoolen, maar tot op heden is daar geen reactie op geweest en heb in de tussentijd andere plannen gemaakt voor het weekend. Dus kom helemaal niet inderdaad, was in de veronderstelling dat (carpoolen) betekent - aanwezig indien er gecarpoold kan worden.
Duidelijk:thumb:
was meer het idee van: er kunnen mensen met me meerijden vanuit regio Apeldoorn.

Kyoshi

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 apr 2014
Waardering
198
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
15%
Duidelijk:thumb:
was meer het idee van: er kunnen mensen met me meerijden vanuit regio Apeldoorn.
Heb zelf geen auto, dus dat wordt lastig. Mijn originele bericht was ook als volgt: "Iemand die vanuit het Noorden of Oosten die kant op gaat? Als ik mee kan rijden heb ik wel interesse om te joinen. "
Kleine miscommunicatie, maar bij deze dus afgemeld.

Pleister

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
9 okt 2008
Waardering
4.160
Lengte
1m76
Zijn er nog mensen die gaan wokken in 2020?:o

RockOfAges

Huge Freak
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
23 aug 2013
Waardering
8.103
Lengte
1m95
Massa
128kg
@Kakelkipje zeg jij het? Ik durf niet na al deze afmeldingen al
@Kakelkipje heeft twee later het nk powerliften (wisten we eerst nog niet want pas twee weken geleden gekwalificeerd) en wil daar dus op focussen. Wordt ook een weekend weg wat ook het eigenlijke plan was voor deze meet gezien de reistijd vanuit Groningen. Zie het zelf niet zitten om in mijn eentje 7 uur te reizen op een dag en ga ook niet alleen een overnachting boeken. Wij zijn dus ook out.

basmca

Monstrous Giant
Elite Member
Relnicht
Lid geworden
18 mei 2014
Waardering
7.811
Lengte
1m89
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
@Kakelkipje heeft twee later het nk powerliften (wisten we eerst nog niet want pas twee weken geleden gekwalificeerd) en wil daar dus op focussen. Wordt ook een weekend weg wat ook het eigenlijke plan was voor deze meet gezien de reistijd vanuit Groningen. Zie het zelf niet zitten om in mijn eentje 7 uur te reizen op een dag en ga ook niet alleen een overnachting boeken. Wij zijn dus ook out.
Ik wil wel met je overnachten :eyebrow:

bramophyte

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 aug 2005
Waardering
1.340
Lengte
1m98
Massa
116kg
Vetpercentage
15%
Mwoa ik ben niet zo van de vreetschuren. Sushi vind ik wel lekker
Kwaliteit lijdt er meestal onder. Zag je ook wel aan de reviews. Sushi is top!

Kakelkipje

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
25 jan 2019
Waardering
895
Lengte
1m80
Oooh jongens nu zit ik serieus in dubio. Eigenlijk wil ik wel graag heen maar ik wil ook heel graag vlammen op het NK. En ik heb ook wel zin in de meet hoor, misschien nog even over nadenken!

Bovenaan