bramophyte
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.084
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
En Amsterdam de derde dan!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En Amsterdam de derde dan!
Beter een in het noorden.
Te ver.
Niet voor jou. Maar de mensen die in het noorden wonen
Ik denk dat je wel tegen de half miljoen kijkt.Niet voor jou. Maar de mensen die in het noorden wonen
Maar hoeveel € kost zo'n gym wel niet?
Damnnn @Pleister hoe zijn jullie die gym begonnen? Eigen geld of investeerders?
Daarom juist! Hier alleen maar ‘health clubs’. Trainmore is dan nog net te doen. Maar geen rauwe gyms. Liefst nog met tractorbanden en wat strongman spul erbij.Fox Gym heeft nu een tweede vestiging in Den Bosch en er komt nog een derde.
Zijn er überhaupt hardcore gyms in Amsterdam? A'dam is sowieso echt megaduur. Lijkt mij niet echt betaalbaar.
Dan moet je naar Zwanenburg gaan.Daarom juist! Hier alleen maar ‘health clubs’. Trainmore is dan nog net te doen. Maar geen rauwe gyms. Liefst nog met tractorbanden en wat strongman spul erbij.
Wat zit er in Zwanenburg?
Amsterdam lijkt me niet heel geschikt nee, tenzij het vlak bij centraal is of ergens ver buiten het centrum.Fox Gym heeft nu een tweede vestiging in Den Bosch en er komt nog een derde.
Zijn er überhaupt hardcore gyms in Amsterdam? A'dam is sowieso echt megaduur. Lijkt mij niet echt betaalbaar.
In almeloooooooooooooooooooooAls we dan toch het hele land door gaan, kunnen we dan ook een rondje in het oosten doen?
Doe maar iets lager

Enschede?
Zit nu 2min van mn gym af... En elke training is een Euro korting bij Trainmore.. Dus betaal ook nog eens bijna niks.
Als we dan toch het hele land door gaan, kunnen we dan ook een rondje in het oosten doen?
Met tractorbanden spelen zal daar geen probleem zijn.
Doetinchem is goed !