AndroidHealthClinic

Platinum Gym meet (Gesponsord door XXL Nutrition)

Peiling Peiling Waar eten? (alleen stemmen als je mee gaat eten)

• Totaal stemmers
    18
Wilde er nog mensen meerijden met ons? Ik dacht dat er iemand was die interesse had, maar mijn geheugen werkt slechts voor een klein percentage.. Gelukkig maak ik dat ruimschoots goed met mijn fijne persoonlijkheid :roflol:
Op papier is er plek voor 3, maar ik ga er max 2 meenemen en je moet genoegen nemen met je knieen in je nek :kiss:

Wilde er nog mensen meerijden met ons? Ik dacht dat er iemand was die interesse had, maar mijn geheugen werkt slechts voor een klein percentage.. Gelukkig maak ik dat ruimschoots goed met mijn fijne persoonlijkheid :roflol:
Op papier is er plek voor 3, maar ik ga er max 2 meenemen en je moet genoegen nemen met je knieen in je nek :kiss:

ja hoor komt hij aan met zijn stoere patser bak gelijk meerijden enzo echt een aardappelhoofd

Jullie Turken houden toch van BlingBling? :dunno:

Nieuwe model CLA is ook echt :heart:
Maar werd me wat te gortig qua kosten, 770,00 bijtelling is wel genoeg :emo:

Ik vind het jammer dat t toch echt wel een heel eind rijden is... Lijkt me leuk een aantal van jullie te ontmoeten/samen te trainen. Kan waarschijnlijk nog een hele hoop leren! :)

Ik denk er nog even goed over na! (Als dat mogelijk is)

Ik vind het jammer dat t toch echt wel een heel eind rijden is... Lijkt me leuk een aantal van jullie te ontmoeten/samen te trainen. Kan waarschijnlijk nog een hele hoop leren! :)

Even roepen waar je vandaan komt, misschien kan je meeliften met iemand.

Gewoon doen een middagje vrijmaken voor je DBB matties je bent al een lange tijd actief hier dusja why not

Even roepen waar je vandaan komt, misschien kan je meeliften met iemand.
Ik kom volgens mij bij jou uit de buurt... Hillegom...
Ik rij zakelijke kilometers. Dus mocht ik gaan kun jij (en volgens mij zou er iemand met jou meerijden) met mij meerijden!
Gewoon doen een middagje vrijmaken voor je DBB matties je bent al een lange tijd actief hier dusja why not
Jij bent mijn enige mattie hier... :laugh:

Arnhemm (mogelijk x2)

Ik kom volgens mij bij jou uit de buurt... Hillegom...
Ik rij zakelijke kilometers. Dus mocht ik gaan kun jij (en volgens mij zou er iemand met jou meerijden) met mij meerijden!

Jij bent mijn enige mattie hier... :laugh:

Plan is om met @vntl En @bramophyte te gaan rijden.

Denk dat wel moet kunnen naar wacht even af wat zij zeggen.

Allemaal uit de omgeving dus? Ik moet even checken of het mij gaat lukken die dag!

Stilzitten? Vntl heeft adhd dus kleine kans.

Terug
Naar boven