XXL Nutrition

Playstation Network down

Dead nation is best leuk inderdaad :)

heb dead nation net binnen

ben benieuwd

Vind het leuk. ben het momenteel on-line aan het spelen met willekeurig persoon. Maar het is denk ik wel geen spel dat je uren gaat spelen.

Weeral hetzelfde, foutmelding tijdens downloaden :rolleyes:

Kende geen enkele spel daarvan, maar infamous lijkt me het leukste. Even downloaden.

Ik heb ze alle 5 gedownload maar ik vind ze allemaal k*t.

Dead Nation is echt wel dikke fun. Infamous is ook best ok, maar die had ik al.
Heb LBP ook maar gedownload

Kan je eigenlijk gedownloade games spelen op verschillende accounts?

infamous bijna klaar gedownload

LBP lijkt mij niet zo leuk persoonlijk.. wipeout ook helemaal niet. R&C wel maar dat is een heel kort spel

Infamous is wel een tof spel ben nu op 2e eiland en heb bijna alles skills unlock.
Word nu beetje eendradig dus weer CoD BO erin

ik heb dead nation genomen en playstation plus acount. Daarmee heb ik paradise city gedownload for free (normaal 30 euro) wel vet spel :)

jup bij playstation plus kan je hem gratis donwloaden :)
ik dacht eerst dat je twee games mocht kiezen en de plus acount ook nog erbij kreeg. Maar je mag of twee games van de welcome back programma kiezen. Of je kiest er een en neemt de plus acount erbij. Eigenlijk voelde ik me ****ed toen ik achter kwam dat ik niet een tweede game kon downloaden maar gelukkig is paradise city wel gratis bij plus hehe. Vind het eigenlijk de beste spel die je tussen kan kiezen.

jup bij playstation plus kan je hem gratis donwloaden :)
ik dacht eerst dat je twee games mocht kiezen en de plus acount ook nog erbij kreeg. Maar je mag of twee games van de welcome back programma kiezen. Of je kiest er een en neemt de plus acount erbij. Eigenlijk voelde ik me ****ed toen ik achter kwam dat ik niet een tweede game kon downloaden maar gelukkig is paradise city wel gratis bij plus hehe. Vind het eigenlijk de beste spel die je tussen kan kiezen.

Dus je kan niet twee games downloaden EN playstation plus account hebben? :D Zijn er nog andere games buiten paradise city die je gratis kan downloaden?

Dus je kan niet twee games downloaden EN playstation plus account hebben? :D Zijn er nog andere games buiten paradise city die je gratis kan downloaden?

Nee althans bij mij niet. Ik had mijn eerste game gedownload. Over de tweede kon ik niet een twee drie beslissen dus ging ik eerst upgraden naar plus acount daarna verdwijnde de tabs voor de gratis spellen in playstion store. Verder zijn er niet echt bijzondere games, een paar mini games kan je nog downloaden. Op veel games kan je wel korting krijgen. Verder heb ik het niet uitgezocht.

ik heb twee games gedownload + playstation plus account, dus dat gaat wel gratisss

• Topic Starter Topic Starter
WHoooo goed om te weten, dan doe ik Infamous en Playstationplus met Paradise City, had die demo ook ooit gedownload, wel mooi spel lijkt me

Little big planet ftw :D

Terug
Naar boven