MuscleMeat

Playstation Network down

Stel je voor dat een site als Rabobank 3 weken plat ligt en je niet kan internet bankieren ?

Of die andere sites die door hackers werden aangevallen naar aanleiding van Wikileaks en julian assange. Die lagen er hoogstens een paar uur uit.

Kan toch niet waar zijn dat je een maand plat ligt als professionele organisatie.

De Rabobank zijn netwerk vergelijken met de het Sony netwerk is niet correct denk ik.
Het Sony netwerk is vele malen groter, complexer.

Doet die shit het nu nog steeds niet ?

Als ik mijn wachtwoord probeer te wijzigen krijg ik volgend bericht 'Momenteel vindt onderhoud plaats op deze service.'

HAH ! Hoeveel gratis reclame kan XBox wensen ...

Store al online ondertussen? Wil dead nation afhalen!

ik ga voor infamous, maar twijfel nog over keuze 2.

LBP lijkt mij niet zo bijzonder.

Ik heb vorige week weer kunnen knallen CoD black ops, wachtwoord veranderen duurde 2 minuutjes.
De store is nog niet on, denk van LBP en Dead Nation binnen te halen.

Einde deze week is de store hopelijk weer online.

Chill, werd tijd.

Vandaag weer een update nog gehad voor Black Ops, enkele keren moeten proberen want steeds error. K*t psn.

Alles doet het, waar blijven die twee free games ?

indd en hoe zit dat nu met psn+ kan ik tenminste escalation cheap kopen anders hoef ik hem niet

indd en hoe zit dat nu met psn+ kan ik tenminste escalation cheap kopen anders hoef ik hem niet

die staat volgens mij gewoon aan hoor, moetje naar store en dan het bovenste tabje :)

wat ik niet kan vinden zijn die nieuwe games, enig idee hoe dat werkt????

mm wachten op een welkom back programma, nou dan wachten we nog wat langer! kaner ook nog wel bij :P

Laatst bewerkt:
in be4 je helemaal niks krijgt lmao

wtf brah, mad as hell!
je kan nu die games downloaden en psn+ gratis nemen, maar ik heb wat probs mates.
je kan zo'n ding aanklikken en dan kan je de free games openen ik heb dit gedaan en heb 1 gedownload, nog steeds bezig. Daarna sloot ik de store af en open ik hem weer.
ik heletijd die dlc's zoeken voor 2e free game, vind ik nergens meer die gratis games.

het is net alsof je die link maar een x kan aanklikken en daarna niet meer..

dit was overigens de 2e keer dat dit gebeurde, op me 1ste account had ik store even gesloten wil ik openen vind ik niks meer.
2e account gegaan infamous gedownload, wil ik 2e pakken krijg ik error daarna weer store geopend en vind ik de dlc's niet meer

what to do broskis

Was bij mij begonnen met downloaden, moest nog 2 minuten en 10% ofzo, komt er plots weer een foutmelding natuurlijk :rolleyes:

je kan bij downloads volgens mij verder gaan met downloaden, ik kreeg ook steeds errors.
maar het k*tste is nog dat ik dat scherm met die free dlc's niet meer vind/krijg, alsof ze dat zo extra hebben gedaan zodat je niet meer dan 2 doet downloaden.

je kan bij downloads volgens mij verder gaan met downloaden, ik kreeg ook steeds errors.
maar het k*tste is nog dat ik dat scherm met die free dlc's niet meer vind/krijg, alsof ze dat zo extra hebben gedaan zodat je niet meer dan 2 doet downloaden.

bij code: Er is een fout opgetreden.
(80710D36)”

Zet je PlayStation 3 aan en log in
Meld je aan op het PlayStation Network
Ga naar ‘Accountbeheer’
Ga naar ‘Transactiebeheer’
Ga naar ‘Lijst van services’
Kies voor ‘PlayStation Network Promoties’
Kies voor ‘Gratis PlayStation 3-games’
Vanaf hier kan je twee uit de vijf aangeboden games kiezen en downloaden

• Like
Waarderingen: KEUN
hi thanks for your information

Ik heb Infamous gedownload, wel een leuk spel.

Wat zal ik nog downloaden ? suggesties?

dead nation for the win!

Terug
Naar boven