XXL Nutrition

Playstation Network down

wtf, was heletijd on, en ging even offline kom ik er niet meer op

Ik lees dat het weer gecrashed is omdat er zoveel mensen tegelijk wilden inloggen.

Ik zit lekker nubs te quick scopen in cod 4 :trollface:

wat een amateurs bij sony.

idd ik voel me iig zwaar genaaid. De netwerk is nog langer offline dan ik dat ding heb. Had hem juist voor deze periode gekocht. Wou hem ook verkopen maar dat wou mijn vriendin niet. Ik koop iig nooit meer een console van sony. Als je zulke en zo veel fouten maakt moet je gewoon oprotten en raak je klanten kwijt dat is met elke product en dienst op de wereld zo.

is weer online

was 40min on, daarna was ik even offline en nu kom ik er niet meer in ....ligt wss aan de servers.
welke games heb je trouwens kuki

was 40min on, daarna was ik even offline en nu kom ik er niet meer in ....ligt wss aan de servers.
welke games heb je trouwens kuki

COD black ops + map pack
little big planet 2
metal gear solid 4
motor storm
singularity
monopoly streets
batman arkham assylum
super street fighter 4

en nog wat simpele games op de hd.
Allemaal in 2 maanden gekocht. Raak snel uitgekeken :roflol:

doet het terug :D

hehe mij maakt het niet zoveel uit :p ik speelde toch niet in deze periode en heb er ook even geen trek in + ik krijg een gratis spel ofzo .. beter kan niet :D

COD black ops + map pack
little big planet 2
metal gear solid 4
motor storm
singularity
monopoly streets
batman arkham assylum
super street fighter 4

en nog wat simpele games op de hd.
Allemaal in 2 maanden gekocht. Raak snel uitgekeken :roflol:

MGS4 is echt geniaal:)

gedver, keb e vrije dag vandaag, nix om handen,slecht weer, ga pas trainen om 16u30, had tijd zat om mn online COD skills wat bij te schaven..k*tplaystation!

31 mei is alles weer online heb ik gelezen;)

Pff gast, ik dacht dat we een deftige game of update gingen mogen kiezen, blijkt dat het nog eens tetris ofzo is ook?

My ass wat een k*tnegers bij Sony...

Terug
Naar boven