MuscleMeat

Playstation Network down

Ninja-edit :)

ZAL EVEN DUIDELIJKHEID SCHEPPEN OVER MAIL OF NIET.

JE HOEFT NIET VIA MAIL JE AAN TE MELDEN ALS JE ACCOUNT (DE EERSTE KEER) HEBT AANGEMAAKT OP DE PS3, DAN KAN JE NAMELIJK OP JE PS3 DAT VERANDEREN EN DUS ONLINE.

HEB JE DAT NIET (EN DUS DE EERSTE VIA DE WEBSITE AANGEMELD) DAN MOET JE IDD WACHTEN OP EEN MAIL.

Zo hopelijk snapt men het nu :D

Wel ik heb m'n account gemaakt op m'n PS3 en het is m'n eerst PS3 en enigste account. Wanneer ik me gisteren proberen aan te melden stond er dat ik m'n pass moest veranderen en direct erna stond er dat er een mail verzonden was met instructies.

Wel ik heb m'n account gemaakt op m'n PS3 en het is m'n eerst PS3 en enigste account. Wanneer ik me gisteren proberen aan te melden stond er dat ik m'n pass moest veranderen en direct erna stond er dat er een mail verzonden was met instructies.

Sorry maar daar snap ik geen hout van, kan eigenlijk niet.
Maar goed, wellicht dat alles zo ****tup is dat de register van Sony het ook niet meer weet.

Dat lijkt me dan de enige verklaring. Stomme hackers ! Foei...

Jep, bij mij ook.

Sorry maar daar snap ik geen hout van, kan eigenlijk niet.
Maar goed, wellicht dat alles zo ****tup is dat de register van Sony het ook niet meer weet.

Dat lijkt me dan de enige verklaring. Stomme hackers ! Foei...

Wat snap je er niet van? Ik hoor dat sommige gewoon via hun PS3 hun pass konden veranderen en sommige krijgen een mail. Ze zeggen dat als je iets gedownload had via je PS3 (dan heb ik het niet over demos) dat je dan je pass kon veranderen via je PS3 , klopt dit?

Wat snap je er niet van? Ik hoor dat sommige gewoon via hun PS3 hun pass konden veranderen en sommige krijgen een mail. Ze zeggen dat als je iets gedownload had via je PS3 (dan heb ik het niet over demos) dat je dan je pass kon veranderen via je PS3 , klopt dit?
heb mijn pass ook via de ps3 gewijzigd
ik wou inloggen en toen stond er wijzig ww ,heb ik gedaan en nu doet ie het weer

Heb niks gedownload, uiteraard wel de update.

De store is nog offline en de games die ik speel vragen ook nog niet om een update, of dus download content.

lol wat een afgang dit, weken eruit liggen en dan deze crap allemaal.

door een paar hackertjes.

Wat zijn dat voor amateurs ?

Heb niks gedownload, uiteraard wel de update.

De store is nog offline en de games die ik speel vragen ook nog niet om een update, of dus download content.

Ok dan klopt dat verhaaltje niet. Iemand een idee waarom sommige mensen een mail krijgen en andere gewoon kunnen veranderen via hun PS3?

lol wat een afgang dit, weken eruit liggen en dan deze crap allemaal.

door een paar hackertjes.

Wat zijn dat voor amateurs ?
die hackers hadden het zo weer gefixt binnen paar dagen denk ik haha

idee? neem de hackers aan als je personeel?

JWZ?

heb mijn pass ook via de ps3 gewijzigd
ik wou inloggen en toen stond er wijzig ww ,heb ik gedaan en nu doet ie het weer

Echt vaag dat jullie allemaal die problemen hebben, ik kan er probleemloos op het veranderen van het ww ging ook probleemloos.

Maar goed, komt wel weer goed. Geef Sony nog "even" de tijd.
Ze zijn gehackt, server is uit geweest, nog bezig met de beveiliging, patches, scripts moeten aangepast worden ect ect. En dat voor heel de wereld.

Die gasten hebben wel stress daar, geloof me. Staat veel op het spel.
Sony kan ook er ook niks aan doen dat ze gehackt zijn, kan elk bedrijf overkomen.

bij mediamarkt kun je je ps3 inleveren krijg je 2 xbox console's en 4 spellen naar keuze

Doet 't!

Terug
Naar boven