AndroidHealthClinic

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dit. + ik moet me scheren, want door dat haar lijkt me vetpercentage nog hoger dan wat die daadwerkelijk is lol. Tren = epic hair gains

Nee door je vetpercentage lijkt en ben je gewoon vet, geen onzin gaan uitkramen dat je door je haren vet lijkt, ik heb geen haar en ik ben gewoon vet.

Jelly, nice fysiek, goed vol!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.563
Wut zit wel aan de tren? Dacht alleen deca

• #2.565
Ik bedoelde gewoon tren in algemeen, als je dat eenmaal hebt gebruikt dan heb je altijd meer haargroei.. ik in ieder geval lol

• #2.567
Same, net als dat ik het constant warmer heb dan normale mensen sinds ik voor het eerst tren heb gebruikt.

Klopt bro, same here.

Ook wel epic wat ik heb meegemaakt toen ik op de trenbolone zat was toen ik na de Efteling was gegaan in de winter met me ex vriendin en nog twee mensen. Ik had het op de terug weg zó warm dat ik de airco vol open had staan en iedereen in de auto zowat bevroor behalve ik uiteraard:o. Uiteindelijk dikke fight gekregen met me ex (die ik natuurlijk won, alpha as ****:cool:) die eindigde dat iedereen met sjaal en handschoenen aan bij mij in de auto zat op de terug weg aangezien ik weigerde de airco uit te zetten:roflol:

• #2.569
Ja maar dat is het probleem. Je krijgt de harde look incl haargroei, combi pakket:D

Ik bedoelde gewoon tren in algemeen, als je dat eenmaal hebt gebruikt dan heb je altijd meer haargroei.. ik in ieder geval lol
Dan spreek je over lichaamsbeharing zeker?

Klopt bro, same here.

Ook wel epic wat ik heb meegemaakt toen ik op de trenbolone zat was toen ik na de Efteling was gegaan in de winter met me ex vriendin en nog twee mensen. Ik had het op de terug weg zó warm dat ik de airco vol open had staan en iedereen in de auto zowat bevroor behalve ik uiteraard:o. Uiteindelijk dikke fight gekregen met me ex (die ik natuurlijk won, alpha as ****:cool:) die eindigde dat iedereen met sjaal en handschoenen aan bij mij in de auto zat op de terug weg aangezien ik weigerde de airco uit te zetten:roflol:
Epic:D:D

Lol had je toch die auto uitgetrapt denk ik :D

• #2.574
Efteling?Goed dat ik het lees, heb nog 2 kaartjes.....zijn tot maart geldig, dus hopen op goed weer :)
En nee Pleister jij mag niet mee.

• #2.578
Je buik lijkt opgeblazen bro? Wel prima fysiek ofcourse! :thumb:

wat? buik? wasda?

ronnie_coleman_gut.jpg

nooit van gehoord.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven