Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!
Voorlopig maar even een slot er op. Laatste 100 postst waren alleen maar logvervuiling en alhoewel we AAS-gebruik afkeuren voor personen onder de 21 jaar zijn er weinig mogelijkheden om er daadwerkelijk wat aan te doen.
Een log is er in ieder geval niet voor bedoeld om zoiets aan de kaak te stellen en gelet op de reacties denk ik ook niet dat door die reacties men op andere gedachten gezet gaat worden.
---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------
Weer open. Logvervuilers krijgen direct rood. On-topic blijven dus.
Heeft ze geen interesse om te gaan loggen? Ben wel benieuwd naar de progressie.
Dit is niet om je log te vervuilen of om rel te starten, just a question.
Zit sinds een weekje in me bridge, 5 weekjes op 250mg testosteron. Erna begin ik aan me cut wat gaat bestaan uit testosteron, trenbolone, masteron en anadrol.
Heeft ze geen interesse om te gaan loggen? Ben wel benieuwd naar de progressie.
Dit is niet om je log te vervuilen of om rel te starten, just a question.
Zit sinds een weekje in me bridge, 5 weekjes op 250mg testosteron. Erna begin ik aan me cut wat gaat bestaan uit testosteron, trenbolone, masteron en anadrol.
Loggen op dit forum, no thnx. Ben zelf ook van plan om te stoppen met posten