- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer van die Unstoppable, ben nog aan het twijfelen of ik het ga proberen.
Herkenbaar dat afwegen![]()

Ik heb unstoppable toch ook maar besteld, wel erg duur voor een preworkout.... 35 euro voor 30 doseringen.
Ik probeer wel gewoon 1 scoop, ben benieuwd!![]()
Lol ja toch. Even checken of alles wel klopt, oplichtersWahaha, herkenbaar van dat afwegen..
Stuur het restant maar naar mij op als je het niet meer aankunt![]()

Jaa oude formule was goed inderdaadVind het een k*t pre workout, nox pump van Dorian Yates blijft King![]()
Haha niet alleen smaakte het naar kots maar zo zag het er ook uit! Maar ik ging er wel hard op.

Zou niet direct een hele pot kopen, beetje zonde. Probeer ergens een sample te bemachtigen zodat je die kunt uitproberen.Jammer van die Unstoppable, ben nog aan het twijfelen of ik het ga proberen.
Herkenbaar dat afwegen![]()
Laat maar weten wat je ervan vindIk heb unstoppable toch ook maar besteld, wel erg duur voor een preworkout.... 35 euro voor 30 doseringen.
Ik probeer wel gewoon 1 scoop, ben benieuwd!![]()

Zou niet direct een hele pot kopen, beetje zonde. Probeer ergens een sample te bemachtigen zodat je die kunt uitproberen.
Zeker waar maar een sample regelen zal niet meevallen...
Ik koop de pot wel voor een prikkie van je over als die niet bevaltZeker waar maar een sample regelen zal niet meevallen...
zo een zwerver ben ik dan ook wel weer
Ik koop de pot wel voor een prikkie van je over als die niet bevaltzo een zwerver ben ik dan ook wel weer
Maar kan me bijna niet voorstellen dat Unstoppable niet bevalt...hooguit de crash achteraf..
Tijdens training was die goed inderdaad maar na de training zwaar k*tIk koop de pot wel voor een prikkie van je over als die niet bevaltzo een zwerver ben ik dan ook wel weer
Maar kan me bijna niet voorstellen dat Unstoppable niet bevalt...hooguit de crash achteraf..
Ik koop de pot wel voor een prikkie van je over als die niet bevaltzo een zwerver ben ik dan ook wel weer