MuscleMeat

Pleurklaat log

Sterke CGBP!:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
CGBP
20
60
75
85
90x3x5
100x1 op film

Yoke 20m Voor het eerst in een redelijke tijd. Rug is echt niks meer gewend maar voor de rest niet heel moeilijk.
150
190
230
250
250

Chins ging matig
x9
x6
x5

Klokov press
20
40
50x5
50x5
40x5 Handen helemaal tegen de sleeves aan, voortaan zo doen.

Side raises
10x15x3

Preacher curl
15x8x3

easy nog

CGBP
20
60
70
85
92.5x3
92.5x3
92.5x3
92.5x3
92.5x3 Was niet makkelijk.

Chins
bwx5
+10x5
+10x5
+10x5

Klokov press
40x7
40x7
40x7

Squats
barxveel

Side raises
10x15x3

Hoe bevalt de klokov press? 40kg is niet verkeerd voor deze oefening.

Over je filmpje; ik hou de bar ongeveer even breed vast (als je kijkt naar schouders zegmaar) is dat dan ook CGBP of ligt het eraan hoe breed ik hem pas in cm's ofzo? Een beetje een rare vraag misschien, maar zoals jij hem doet, doe ik hem geloof ik ook en ik noem het zelf benchpress.
Waar zit dat verschil precies?

Hoe bevalt de klokov press? 40kg is niet verkeerd voor deze oefening.

De improved flexibiliteit in m'n schouders is in ieder geval merbaar want hij voelt nu een stuk beter dan toen ik hem voor het eerst deed. Ga heel rustig opbouwen naar 40x10 oid. Heb atm ook het gevoel dat die bar nog alle kanten op gaat dus stabiliteit moet ook nog een stuk beter

Over je filmpje; ik hou de bar ongeveer even breed vast (als je kijkt naar schouders zegmaar) is dat dan ook CGBP of ligt het eraan hoe breed ik hem pas in cm's ofzo? Een beetje een rare vraag misschien, maar zoals jij hem doet, doe ik hem geloof ik ook en ik noem het zelf benchpress.
Waar zit dat verschil precies?

Dit is de smalste grip die ik ooit doe op de bench (smaller dan dit voelt niet goed in de schouders, mijn normale (sterkste) grip op de bench is nog een stuk wijder. Voor mij is het doel om m'n lockout te versterken. Er zijn geen officiële definities voor oid. Het hangt ook heel erg af van je lichamelijke bouw, jouw armen zijn waarschijnlijk een stuk korter dan die van mij. Ik zou zeggen dat het verschil hem zit in hoe smal/wijd je bencht vergeleken met je 'normale' bench press. Als jouw bench het sterkste is als je de bar vrij smal vasthoudt dan bestaat er in principe geen close grip variatie van de lift voor jou.

Het gaat hem er uiteraard gewoon om dat ik het voor mezelf bijhoudt, als je jezelf dit soort 'arbitraire' regeltjes gaat opleggen bij een lift en je niet weet hoe smal iemand de bar vasthoudt (in dit specifieke geval dan) vergeleken met hun normale lift is het lastig om een vergelijking te maken.

De improved flexibiliteit in m'n schouders is in ieder geval merbaar want hij voelt nu een stuk beter dan toen ik hem voor het eerst deed. Ga heel rustig opbouwen naar 40x10 oid. Heb atm ook het gevoel dat die bar nog alle kanten op gaat dus stabiliteit moet ook nog een stuk beter

Dit is de smalste grip die ik ooit doe op de bench (smaller dan dit voelt niet goed in de schouders, mijn normale (sterkste) grip op de bench is nog een stuk wijder. Voor mij is het doel om m'n lockout te versterken. Er zijn geen officiële definities voor oid. Het hangt ook heel erg af van je lichamelijke bouw, jouw armen zijn waarschijnlijk een stuk korter dan die van mij. Ik zou zeggen dat het verschil hem zit in hoe smal/wijd je bencht vergeleken met je 'normale' bench press. Als jouw bench het sterkste is als je de bar vrij smal vasthoudt dan bestaat er in principe geen close grip variatie van de lift voor jou.

Het gaat hem er uiteraard gewoon om dat ik het voor mezelf bijhoudt, als je jezelf dit soort 'arbitraire' regeltjes gaat opleggen bij een lift en je niet weet hoe smal iemand de bar vasthoudt (in dit specifieke geval dan) vergeleken met hun normale lift is het lastig om een vergelijking te maken.

Okee, dit dacht ik al inderdaad (en ik heb inderdaad korte armen :o ), ik vroeg het me gewoon voor de zekerheid af :D Dankje voor je uitleg ;)

Bench
20
60
70
80x5
80x5
80x5
80x5
80x5

Pull-up
+5x6
+5x6
+5x5 Dacht hierin een stuk slechter te gaan zijn dan chins maar viel mee

Press
20
40
60x5
60x5
60x5 wordt hier meer gehinderd door core stability dan pushing power volgens mij, wat vaker gaan doen.

Lichte squats
o.a. 3 sets met 60kg, zonder pijn
injury pls be gone

Side raises
10x15x3

Ez curls
27.5x13
27.5x12
27.5x11 praktisch strict, goeie bicep kracht gains gemaakt de laatste tijd

woog vanochtend overigens nog maar 87.5 wats deze :/ muscle atrophy of peace

Gisteren

bench
85x5x5

squat
80x3x3

deadlift
80x3x3

squat 90x3x3

bench 87.5x5x5

deadlift 100x3x3

Press is OH press zonder leg drive? Zo ja, best nice!

Anders zou het een push press zijn.

Vette pad.

joke vriendje, nice strongk. Waarom nooit meer bij de bongerd?

squat
100x3x3

bench
90x5x2 PR
90x3 (plan was om nog 3 triples te doen en dan weer verder te gaan met 3tjes maar voelde veel te zwaar na die sets van 5)

deadlift
110x3x3

Laatst bewerkt:
Waarom zet je er geen PR bij?

Zo weet toch niemand dat het een PR is

squat 105x3x3

bench
92.5x3
92.5x3
92.5x4 lekker niet aan de planning gehouden
92.5x3