AndroidHealthClinic

Pleurklaat log

pijn bij mn rechter hamstring/bilspier in voorovergebogen positie. wat het precies is is nog steeds niet duidelijk na toch wel redelijk wat geprobeerd te hebben. ook op een echo was niks te zien.

Soms heb ik daar ook nog last van, misschien als we het tegen elkaar wrijven dat het verdwijnt?

Nog wel een lekkere 260, ziet er makkelijk uit. En had je geen MRI nodig ipv een echo?

Laatst bewerkt:
pijn bij mn rechter hamstring/bilspier in voorovergebogen positie. wat het precies is is nog steeds niet duidelijk na toch wel redelijk wat geprobeerd te hebben. ook op een echo was niks te zien.

Foamrollen swissbal evt wat drukpunten die pijn doen. Zoek eens op kelly starret en dan icm swissbal hamstring glute oid op youtube

Echo van bil hamstring was niets te zien? Hebben ze je Rug na gekeken op klemmende zenuwen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.804
chest supported row x4
shoulder press x4
ez bar curl x4
skullcrusher x4
lat pulldown x3
45 degree db row x3
leg extension x4
leg curl x4

lekker gebodybuild

• #2.806
Kunnen ze dat niet met fMRI?

Het is gewoon een keten probleem man, dat zeg ik al vanaf het begin. Dat er op de echo niets te zien is versterkt dat vermoeden alleen maar. Op een MRI zal je alleen rupturen zien (is minder scherp dan een echo). Loop niet zo te tobben man, laat mij gewoon eens kijken. Ik zal niet bijten...niet hard in ieder geval. :P

• #2.809
#bench press
102.5 x 3 x 3
107.5 x 1 x 3

#seated db press
30 x 9 x 3

#dip
BW+25 x 7
BW+25 x 5
BW+25 x 5
BW+25 x 5

curls, skullcrushers, upright row

zieke sldl's marvin

Sterke SLDL's, Marv! :cool:

Ik kan het aanraden om DieNase ernaar te laten kijken

• #2.815
#sumo deadlift
180 x 2
200 x 2
210 x 2
220 x 2

hang split snatches tot 60

muscle snatches tot 60

#seal row
100 x 5
100 x 3
100 x 3

pulldowns, rear delt rows

Jy hebt zkrs veel muscel om te snatchen.

Ik kom binnenkort eens naar PHM, even mijn oude spullen bekijken in hun nieuwe omgeving. Kan ik gezellig meet snatchen. :thumbup:

met jouw feels zal die wel een dag of 5 bezig zijn ja

Terug
Naar boven