XXL Nutrition

Pleurklaat log

Ik kom in burger. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.822
#close grip bench press
92.5 x 8
92.5 x 5 x 5

#machine shoulder press
80 x 10
80 x 10
80 x 8

pushups amrapx4

pec deckx3

pushdownsx3

And now we wait... ;)

• #2.824
#beltless squat
100 x 3 x 7

#beltless deadlift
100 x 3 x 5
paar reps met 140 maar dat voelde raar aan mn rug, gewoon niet gewend denk ik

snatches met 60

hopelijk kan je dit doorzetten

Hoe ging die squat?

wat was jouw aanbeveling bij de pleur Jaap ?

Ja geef een rapist update voor je trouwe volgers

• #2.830
Vrijdag dus bij DieNase geweest en die viel al snel op dat mn rechterbeen minder mobiel was dan mn linker, als ik het goed begrijp is dat dus immobiliteit in het SI-gewricht. Daardoor kan het bekken aan de rechterkant niet goed bewegen en komt er een verkeerde spanning op de hamstring te staan. Dat past ook goed bij het feit dat het niet over lijkt te gaan hoeveel rust ik ook neem. Ik voelde zelf ook vrij duidelijk verschil tussen links en rechts bij de corrigerende technieken. Na wat professioneel gewrik daar nog 90 gedeadlift en 50 gesquat zonder overdreven langzame eccentric of op andere manier te anticiperen op de pijn en het deed geen zeer. Toen later 's avonds 100 gesquat en gedeadlift ook zonder pijn.

#pull-up
BW x 6 x 4

ez bar curls x3
pulldowns x3
cable rows x3
rear delt rows x3
lateral delt row x3

Hng, tijd om rustig weer gains te gaan maken.

Klinkt goed dat pijn vrije gesquat!

wat was jouw aanbeveling bij de pleur Jaap ?
Updates en aanbevelingen moet de patient in kwestie maar zelf in zijn log zetten, in principe valt dat onder beroepsgeheim. ;)

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

Vrijdag dus bij DieNase geweest en die viel al snel op dat mn rechterbeen minder mobiel was dan mn linker, als ik het goed begrijp is dat dus immobiliteit in het SI-gewricht. Daardoor kan het bekken aan de rechterkant niet goed bewegen en komt er een verkeerde spanning op de hamstring te staan. Dat past ook goed bij het feit dat het niet over lijkt te gaan hoeveel rust ik ook neem. Ik voelde zelf ook vrij duidelijk verschil tussen links en rechts bij de corrigerende technieken. Na wat professioneel gewrik daar nog 90 gedeadlift en 50 gesquat zonder overdreven langzame eccentric of op andere manier te anticiperen op de pijn en het deed geen zeer. Toen later 's avonds 100 gesquat en gedeadlift ook zonder pijn.

#pull-up
BW x 6 x 4

ez bar curls x3
pulldowns x3
cable rows x3
rear delt rows x3
lateral delt row x3
...en mijn collega een hartverzakking bezorgd door je eerste deadlift gewoon te droppen. :roflol:
Je uitleg is helemaal correct, alleen het gewrichtje tussen de wervels L5-S1 zat ook vast aan de rechter kant. Nu is het weer inslijpen van je bewegingspatronen zodat al het steunweefsel rondom deze gewrichten weer verder kan herstellen.
Dit is dus gelukkig precies wat ik dacht dat er aan de hand was. :thumbup:

• #2.834
#bench press
95 x 5 x 4
102.5 x 3 x 4 2 sets extra

#seated db press
30 x 10
30 x 9
30 x 9

#dip
BW+15 x 10
BW+15 x 8
BW+15 x 8
BW+15 x 8

curls, pushdowns

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

filmpje van bench https://instagram.com/p/7D1ZqQs4qr/

niet dat het zo veel is

Tussen L5 en S1 zette ik altijd die trenbolon bij pleur.

je gaat het maken kotsj

• #2.838
#squat
60
100
120

#deadlift
60
80
100
120