- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Updates en aanbevelingen moet de patient in kwestie maar zelf in zijn log zetten, in principe valt dat onder beroepsgeheim.

...en mijn collega een hartverzakking bezorgd door je eerste deadlift gewoon te droppen.Vrijdag dus bij DieNase geweest en die viel al snel op dat mn rechterbeen minder mobiel was dan mn linker, als ik het goed begrijp is dat dus immobiliteit in het SI-gewricht. Daardoor kan het bekken aan de rechterkant niet goed bewegen en komt er een verkeerde spanning op de hamstring te staan. Dat past ook goed bij het feit dat het niet over lijkt te gaan hoeveel rust ik ook neem. Ik voelde zelf ook vrij duidelijk verschil tussen links en rechts bij de corrigerende technieken. Na wat professioneel gewrik daar nog 90 gedeadlift en 50 gesquat zonder overdreven langzame eccentric of op andere manier te anticiperen op de pijn en het deed geen zeer. Toen later 's avonds 100 gesquat en gedeadlift ook zonder pijn.
#pull-up
BW x 6 x 4
ez bar curls x3
pulldowns x3
cable rows x3
rear delt rows x3
lateral delt row x3

Tussen L5 en S1 zette ik altijd die trenbolon bij pleur.