- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Nerveus, keek steeds om zich heen en foute huidskleur
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu weet ik wie je bedoelde haha[/COLOR]nog wel 2 van de favorieten voor debielste persoon van de provincie meer zien liften dan ik ooit wsl nog ga doen
Volgende keer bij verdacht gevoel gewoon heel licht en dan high rep doen, 1 set van 20 of zo. Dan sleep je wel de beweging weer in ivm de herordening van collagene vezels, maar je zal niks slopen.#bench press
102.5 x 3 x 3
107.5 x 1 x 4
107.5 x 2
#dip
BW x 6
BW x 5
BW x 5
BW x 5 niet aangegeven gewichten of peace, nummer 3 iig
seated db press x3
pec deck x3
tricapsx3
lichte facepulls
---------- Post added at 21:38 ---------- Previous post was at 21:35 ----------
voelde veel spanning rechts. niet per se pijnlijk op de manier die ik gewend ben maar heb voor de zekerheid niks zwaars meer gedaan
Nog steeds niks wijzer met je blessure gekut?
Boek je wel langzaam vooruitgang met iets, of is het gewoon allemaal kut en zit er geen progressie in?
Lichte bench dag en de shoulder press een masjien maarja die ratio is bij mij altijd wel redeiljk scheef geweest.Hoeveel weeg je nu dan? want je komt van 105 ofzo af he?
Gvd wel raar dat je eerst zo sterk was en da ineens gaat alles kut en krijg je het maar niet opgelost..
Maar goed, succes ermee.
Hopen dat het snel genoeg afgelopen is met het gekut en gewoon weer x kent knallen.
Laat ik dit zeggen: De oorzaak is duidelijk gevonden, nu nog zijn lijf overtuigen dat de oude mechanische situatie niet de juiste is.Nog steeds niks wijzer met je blessure gekut?
Boek je wel langzaam vooruitgang met iets, of is het gewoon allemaal kut en zit er geen progressie in?