- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
20/9/2016
leg press 6x15
standing single leg curl 6x15
calf raise 6x15
leg press 6x15
standing single leg curl 6x15
calf raise 6x15
db curl 8x15
overhead rope triceps extension 8x15
minder aangename training dit![]()

meer dat ik gister echt een kut drukke dag hadOmdat je niet geschikt ben voor 'zoveel' reps luie PL-er?![]()

Waarom doe je zoiets?meer dat ik gister echt een kut drukke dag had
maar ik leg press niet graag 12x15 ook nee![]()
Is dit niet puur te danken aan dat je maar een keer een carbload dag hebt, in plaats van twee? Obv dat je dan sneller afvalt.Heb je die UD2 addendum al eens gelezen? Daar staat een 14-daagse versie in. Komt erop neer dat je minder depletiontrainingen hebt en de carbloaddagen verplaatst naar het eind van die tweede week. Gaat qua afvallen een stuk sneller, maar vooral dat je minder van die hatelijke depletiontrainingen hoeft te doen, is erg aantrekkelijk.
Is dit niet puur te danken aan dat je maar een keer een carbload dag hebt, in plaats van twee? Obv dat je dan sneller afvalt.

Heb je die UD2 addendum al eens gelezen? Daar staat een 14-daagse versie in. Komt erop neer dat je minder depletiontrainingen hebt en de carbloaddagen verplaatst naar het eind van die tweede week. Gaat qua afvallen een stuk sneller, maar vooral dat je minder van die hatelijke depletiontrainingen hoeft te doen, is erg aantrekkelijk.