- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

yup. time het verder niet maar ga gewoon weer als ik een beetje uitgerust ben. je hebt ook niet bijzonder veel rust nodig voor meerdere sets van 12-20 natuurlijk.
yup. time het verder niet maar ga gewoon weer als ik een beetje uitgerust ben. je hebt ook niet bijzonder veel rust nodig voor meerdere sets van 12-20 natuurlijk.

Het is wel slopend maar aan de andere kant ook wel nice dat je het gewoon met je verstand op aardappel kan doen vergeleken met zware werksets. Een van de belangrijkste dingen wat depletie betreft is eigenlijk simpelweg veel doen/lang bezig zijn. Dus zolang je de beweging beheerst uitvoert en je dmv genoeg/wat langzamere reps aan genoeg TUT (wordt te pas en te onpas overal gebruikt maar is zowaar een relevante term als je over hoeveelheid werk praat in een depletie verband) kan je verder gewoon aan iets leuks denken. Carbs ofzo.
maar 2 dagen erna woog ik nog 4.7 kg meer dan nu 
Wedstrijd? De weg is langKan ik misschien ooit nog een keer 3 plates benchen
OOIT
f**k jou en je box squats
Hoeveel kan je dan wel niet normale back squat dan? 250?
. Ga met de fysio kijken of ik dat misschien weer eens op kan gaan bouwen. Ben wel altijd disproportioneel sterk geweest op box squats tov mn normale squats vergeleken met de gemiddelde lifter geloof ik. Not sure waarom.

ben nog bezig mn base te builden
waarom staat jouw log niet in de vrouwen sectie?
/10
waarom staat jouw log niet in de vrouwen sectie?