yvn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 87
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 61kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoooo zooo steruk ookal ging die dl niet hard van de grond toch SUPER STERUKK
Hoooo zooo steruk ookal ging die dl niet hard van de grond toch SUPER STERUKK

+ 1. Mirin in da mirror.. Of wacht. Mirin when you're mirin in your mirror.
lief traininkje.
Nu lief wezen voor je hamstringetje
Goede training kerel. Ben je niet bang dat het weer je hamstring in schiet met zulke gewichten?
Ik ga de frequentie en het volume enigszins laag proberen te houden en geen lelijke reps maken om dat te proberen te voorkomen. De vorige keer kon ik toen ik eenmaal geen last meer had wel weer fatsoenlijke gewichten gaan tillen zonder weer last te krijgen, ik denk dat ik het volume en de frequentie gewoon niet te hoog moet maken.
En gewoon geen high bar squats doen, ik weet nu wel vrij zeker dat dat voor een groot deel de boosdoener is. Deadlift nu ook een stuk rustiger.
Ben bij beide lifts niet hoger dan 20kg onder m'n max geweest. Dat is niet echt licht nee maar goed, blijkbaar licht genoeg om technische correct te kunnen liften atm in ieder geval.

High bar vind ik zelf ook niet echt fijn en ik kon daarbij geen goede vorm houden. Ik hoop dat de last van de hamstring steeds minder wordt zodat je weer volle bak kan trainen!
Je krachtstats, vooral op de deadlift, zijn trouwens wel erg goed man.![]()
in het teken van maar weer even rustig op pakken?
hard allemaal brah. Mirin
het is niet zo veel volume85 strict press. Das it mane.
goeie pomp train verder ook