XXL Nutrition

Sticky Podcasts

Trouwens wat wel geinig is toen ik net begon met bodybuilding zat ik af en toe trainingvideos enzo te kijken op bodybuilding.com en toen kwam ik ook zo’n workout series tegen gesponsord door Labrada Nutrition waarin Hunter (toen nog een gastje van 20 ofzo) samen met zijn vader workouts demonstreerden. Dat is waarschijnlijk al bijna 10 jaar geleden en nu pas begint hij door te komen tussen de pro’s. Geeft toch maar weer eens aan hoe verschrikkelijk lang de weg is naar de top, zelfs al heb je de beste genen en is je vader een beroemd persoon... it takes time. Vind het wel een sympathieke gast en ik hoop dat hij de witte bevolking goed weet te representeren de komende jaren op het hoogste niveau.

• Topic Starter Topic Starter
De vader-zoon duo's zijn sowieso uniek. Ik kan me niet voorstellen dat het vanzelfsprekend is dat genen (voor bodybuilding) overgedragen worden naar zonen of dochters.

Wie hebben we nu? (beiden met een pro card)

Sergio Oliva → Sergio Oliva Jr.
Lee Labrada → Hunter Labrada
Lee Priest → Alexandra Leigh (figure)

Een van de betere coaches naar mijn mening.

Honing :heart:

• Like
Waarderingen: vntl
Tuor is een baas.

• Like
Waarderingen: vntl
Wat wel interessant was in deze podcast is dat hij zei dat GH wat hem betreft het meest belangrijke hormoon voor een bodybuilder is en dat hij zelfs “beginners” eerder 2 of 3iu GH zou aanraden en zodoende ook lager gaan in AAS doseringen. Vind dat wel opmerkelijk... zelf dacht ik altijd andersom, dat je eerst je AAS gebruik moest opbouwen tot een bepaald niveau en dan pas als kers op de taart aan de GH moest gaan.

De G4P foto had ik achterwege gelaten.

Pofferdomme, die gozer is bruiner dan de gemiddelde Afrikaan.

In this episode of the HWMF Podcast, Seth Feroce and Bobby Dautrich talk kids, superheroes, vehicles, and the good shit! Who takes the cake, the Jeep Wrangler or the Ford Bronco? More entanglements and some awesome questions at the end!

Seth & Bollocks 🙈

@ 52:13 😂

Boys will be boys!

Nog een podcast die ik moet luisteren :dunno: Houd geen tijd meer over

De podcast van Seth gaat eigenlijk niet over bodybuilding. In episode 54 reviewen ze chips. 🤭

Bijlagen

• SF.png
    SF.png
    480,3 KB · Weergaven: 73
Terug
Naar boven