MuscleMeat

Sticky Podcasts

Wat ik trouwens de laatste tijd soms ben gaan doen is oude episodes van Heavy Muscle radio terugluisteren :hahaha: Bijvoorbeeld als ik meals aan het preppen ben of met de hond aan het wandelen ben.

De laatste tijd ben ik een beetje klaar met Dave en RX muscle, luister/kijk amper meer naar zijn nieuwe content, maar die oude episodes van pak ‘em beet 10 jaar geleden zijn soms echt golden. Sowieso superveel nuttige info en vooral leuke inside information. Luisterde pas een episode terug uit 2010 waarin Patrick Tuor uitlegde wat er misging tijdens zijn samenwerking met Denis Wolf. Denis wilde bij iedere meal 50gr ketchup en als Tuor er wat van zei, werd Denis fucking pissed:hahaha: en Denis zijn vrouw zat heel de dag alle boards op het internet af te struinen en hem te zeggen “die ziet er beter uit dan jij, jij bent flat, deze mensen zeggen dat je dingen anders moet doen blablabla”. Zoiets ga je nu niet meer horen bij RX. Nu moeten we het doen met de informatie dat Dave zijn zoon voortanden heeft gewisseld. Jammer dat die tijden voorbij zijn, want dit is echt leuk om naar te luisteren.

• Topic Starter Topic Starter
RxM is echt bagger in vergelijking met toen. Het ergste is dat Dave niet begrijpt waarom zijn kanaal zo klein blijft qua abonnees. :o

RxM: 3 feb. 2009 / 238K abonnees
Seth Feroce: 20 dec. 2015 / 531K abonnees

giphy.gif

Ja, true. Hij is afgeweken van zijn stijl die jarenlang goed werkte om lekker popiejopie te worden a la Lui Marco en die ene Nick Power mong**l. Dat was zijn grote fout... hij had gewoon lekker bij 100% bodybuilding moeten blijven met inside info en contest coverage en niet alle onzin eromheen. Jammer.

Ja, true. Hij is afgeweken van zijn stijl die jarenlang goed werkte om lekker popiejopie te worden a la Lui Marco en die ene Nick Power mong**l. Dat was zijn grote fout... hij had gewoon lekker bij 100% bodybuilding moeten blijven met inside info en contest coverage en niet alle onzin eromheen. Jammer.
Dat after hours ook, paar oude wijfen bij elkaar.

Weer zo een kutepisode. Iedereen weet al maandenlang dat Ian ook meedoet aan Tampa, maar deze twee fossielen zijn daarvan niet op de hoogte + ze zetten Patrick Moore in de titel terwijl hij niet eens meedoet en vervolgens praten ze niet eens over hem. Pure clickbait :hahaha:

Dave is nochtans een journalist hoor.

🤭

Laatst bewerkt:

Blijft mijn favoriete posing routine

• Like
Waarderingen: vntl
Seth en Luke zijn/waren het echtst.

Wie het niet met mij eens is heeft een fobie.

• Like

• Like
Geen idee waarom hij geen eigen topic heeft in de desbetreffende sectie. Dus bij deze:

• Like
Terug
Naar boven