- Waardering
- 20.663
Wat ik trouwens de laatste tijd soms ben gaan doen is oude episodes van Heavy Muscle radio terugluisteren
Bijvoorbeeld als ik meals aan het preppen ben of met de hond aan het wandelen ben.
De laatste tijd ben ik een beetje klaar met Dave en RX muscle, luister/kijk amper meer naar zijn nieuwe content, maar die oude episodes van pak ‘em beet 10 jaar geleden zijn soms echt golden. Sowieso superveel nuttige info en vooral leuke inside information. Luisterde pas een episode terug uit 2010 waarin Patrick Tuor uitlegde wat er misging tijdens zijn samenwerking met Denis Wolf. Denis wilde bij iedere meal 50gr ketchup en als Tuor er wat van zei, werd Denis fucking pissed
en Denis zijn vrouw zat heel de dag alle boards op het internet af te struinen en hem te zeggen “die ziet er beter uit dan jij, jij bent flat, deze mensen zeggen dat je dingen anders moet doen blablabla”. Zoiets ga je nu niet meer horen bij RX. Nu moeten we het doen met de informatie dat Dave zijn zoon voortanden heeft gewisseld. Jammer dat die tijden voorbij zijn, want dit is echt leuk om naar te luisteren.
Bijvoorbeeld als ik meals aan het preppen ben of met de hond aan het wandelen ben.De laatste tijd ben ik een beetje klaar met Dave en RX muscle, luister/kijk amper meer naar zijn nieuwe content, maar die oude episodes van pak ‘em beet 10 jaar geleden zijn soms echt golden. Sowieso superveel nuttige info en vooral leuke inside information. Luisterde pas een episode terug uit 2010 waarin Patrick Tuor uitlegde wat er misging tijdens zijn samenwerking met Denis Wolf. Denis wilde bij iedere meal 50gr ketchup en als Tuor er wat van zei, werd Denis fucking pissed
en Denis zijn vrouw zat heel de dag alle boards op het internet af te struinen en hem te zeggen “die ziet er beter uit dan jij, jij bent flat, deze mensen zeggen dat je dingen anders moet doen blablabla”. Zoiets ga je nu niet meer horen bij RX. Nu moeten we het doen met de informatie dat Dave zijn zoon voortanden heeft gewisseld. Jammer dat die tijden voorbij zijn, want dit is echt leuk om naar te luisteren.