- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zou ik teleurgesteld moeten zijn maat? Houd die persoonlijke naamkaartjes ook maar voor jezelf. Ik ben blij dat er geen rellen zijn geweest. Alleen zoals ik zei heeft dat wellicht te maken met de leeftijd van het slachtoffer. Die jongeren gaan vooral rellen als één van hen om het leven komt. Genoeg voorbeelden op te noemen uit het verleden.Beetje teleurgesteld?
Je had de nostradamus van de interraciale rellen kunnen worden.
Waarom zou ik teleurgesteld moeten zijn maat? Houd die persoonlijke naamkaartjes ook maar voor jezelf. Ik ben blij dat er geen rellen zijn geweest. Alleen zoals ik zei heeft dat wellicht te maken met de leeftijd van het slachtoffer. Die jongeren gaan vooral rellen als één van hen om het leven komt. Genoeg voorbeelden op te noemen uit het verleden.
Tja, als je geen smilie gebruikt dan kan je niet verwachten dat mensen automatisch weten dat het om sarcasme gaat. Verder klonk het eerder als een persoonlijke aanval, dan als wat anders. Misschien moet je je posts dan in het vervolg eens nalezen, en even in andermans schoenen gaan staan terwijl je dat doet

Bepaalde ontspoorde Marokkaanse jongeren natuurlijk. Je weet wel, die types met iets meer 'temperament'.Wat bedoel je nou weer met 'die jongeren', ik ben ook jongere dus moet ik me nu aangesproken voelen? Misschien moet je iets concreter zijn.
Tja, als je geen smilie gebruikt dan kan je niet verwachten dat mensen automatisch weten dat het om sarcasme gaat. Verder klonk het eerder als een persoonlijke aanval, dan als wat anders. Misschien moet je je posts dan in het vervolg eens nalezen, en even in andermans schoenen gaan staan terwijl je dat doet![]()

Ben je nu serieus of niet? Bepaalde ontspoorde Marokkaanse jongeren natuurlijk. Je weet wel, die types met iets meer 'temperament'.
Vind ik niet. Generaliseren is: "alle Marokkaanse jongeren". Ik zei: "bepaalde ontspoorde Marokkaanse jongeren"Redelijk generaliserend.
En zoals ik in mijn eerste post in dit topic al duidelijk maakte zijn het niet alleen Marokkaanse jongeren die gaan rellen als de politie geweld gebruikt.
Vind ik niet. Generaliseren is: "alle Marokkaanse jongeren". Ik zei: "bepaalde ontspoorde Marokkaanse jongeren"
Dat bepaalde ontspoorde autochtone jongeren ook wel eens rellen doet hier weinig ter zake, het ging namelijk over een potentieel rellen door allochtone jongeren als gevolg van een dode met hun afkomst. Schaarbeek is geloof ik 90% of meer allochtoon, dus dat onderstreept nog eens waarom de focus hier ligt op allochtone jongeren.
Feiten in het verleden laten nu eenmaal zien dat zij (die ontspoorde jongeren dus, voor je me weer beschuldigd van generaliseren) makkelijk overgaan tot rellen, niet alleen in Nederland en België, maar in heel Europa, het Midden-Oosten etc. Heeft weinig zin om dat te proberen ontkennen.
Het ging mij er om dat automatisch er vanuit gaan dat er rellen ontstaan als er een allochtoon wordt doodgeschoten totaal ridicuul is.
Er zijn waarschijnlijk ook genoeg momenten geweest waar er geen rellen ontstonden. Maar die komen natuurlijk niet in het nieuws. Dus dat jij die inciddenten gelijk presenteerd als feiten begrijp ik dan niet zo goed.
Feit is dat er een aantal rellen zijn geweest. Verder hoef je het niet door te trekken, want dan is het verband ver te zoeken.

EUh tot nu toe wat ik gehoord heb dat er Marokkaane in België doodgeschoten zijn buiten het criminele circuit. Zijn er telkens grote rellen geweest . Zoals toen een oude man in Borgerhout met een jachtgeweer een oudere Marokkaan doodschoot. Hebben ze heel Borgerhout en vooral de turnhoutse baan (veel winkels) compleet vernield en leeg gehaald.
Zelfs als de oh zo brave kindjes gaan protesteren tegen de aanvallen van Israël op de Palestijnen. Maken zij er gebruik van om de saturn compleet leeg te halen ook al in Borgerhout .
En dan zijn jullie verbaasd over de reacties hier![]()
En moord en andere dingen schreeuwen terwijl de politie in hun recht was en volgens vele juist heeft gehandeld (ik zeg niet dat het een dodelijk schot moest zijn maar de persoon in kwestie uit schakelen door middel van een vuurwapen)Nu zie jij het sarcasme van de eerste post weer nietHet ging mij er om dat automatisch er vanuit gaan dat er rellen ontstaan als er een allochtoon wordt doodgeschoten totaal ridicuul is.

Ik vind het overigens een vrij duidelijk artikel, een MES tegen een POLITIEAGENT is niet echt verstandig en DAT is iets wat zo'n iamand ook wel weet..Wat een reacties weer. Hoe kun je nu juichen om de dood van een ander? Zijn Marokkanen geen mensen meer?
Ik vind het overigens een vrij onduidelijk artikel. Een pistool tegen een mes is niet echt proportioneel en dat is iets wat zo'n politieagent ook wel weet. Benieuwd hoe dit gaat lopen.
ze hebben toch ander verweer materiaal,was het niet slimmer geweest die te gebuiken ipv meteen te gaan liggen schieten![]()
Situatie: Jij en je vriend worden bedreigd, je maatje heeft al een messteek op moeten lopen.. en dan ga je eerst eventjes zorgen maken over hoe je deze situatie voorzichtig relaxt aanpakt om de ander niet al teveel schade toe te richten terwijl die ander duidelijk jou en je maatje om zeep wilt helpen.... Heb je oogkleppen op ofzo! Ben je getraint voor zo'n situatie, dan weet jij ook wel hoe jij jouzelf en je maatje beschermd.Die agent kon toch ook op de benen schieten?
Als het een autochtoon was dan had hij het waarscheinlijk overleefd.
En wie zegt dat het een crimineel was? (misschien was hij gewoon ladderzat.)
Als je een agent wil neersteken moet je niet vreemd opkijken dat je nooit meer wakker wordt. Niks aan verloren aan dit prul.
ZO hoort het.
Politie moet het respect op EISEN.
Politie moet veel vaker harder kunnen optreden zoder consequenties. Mensen moeten bang worden voor de politie

Het is nooit leuk als er iemand wordt neergeschoten, maar wat moet dat moet in zelfverweer.Leuk om te horen dat de politie eindelijk wat doet om hun slechte imago op te krikken.
Ik vind het overigens een vrij duidelijk artikel, een MES tegen een POLITIEAGENT is niet echt verstandig en DAT is iets wat zo'n iamand ook wel weet..
Situatie: Jij en je vriend worden bedreigd, je maatje heeft al een messteek op moeten lopen.. en dan ga je eerst eventjes zorgen maken over hoe je deze situatie voorzichtig relaxt aanpakt om de ander niet al teveel schade toe te richten terwijl die ander duidelijk jou en je maatje om zeep wilt helpen.... Heb je oogkleppen op ofzo! Ben je getraint voor zo'n situatie, dan weet jij ook wel hoe jij jouzelf en je maatje beschermd.
Conclusie:
Het draait om R-E-S-P-E-C-T Heb je dit voor je medemens, dan ga je niet iemand bedreigen..uitschelden..dingen vernielen.. je weet dat dit fout is en dan toch doen. Wanneer je naar een autoriteit stapt en hetzelfde gedrag herhaald vind ik dat dit hard gestraft moet worden.
De wetgeving is redelijk relaxt, heb daar dan respect voor en ga nu geen excuses verzinnen dat die politieagent mild had moeten optreden want het was tenslotte maar een MES en een MESSTEEK!!!
En wat betreft dat het gaat om een allochtoon?
Mijn gedachte bij een blanke zal zijn: White trash, low life kampershit.
Mijn gedachte bij een allochtoon zal zijn: Heb je weer zo'n kansloos onopgevoed jong.
Mijn gedachte bij iemand van een andere afkomst zal ongetwijfelt hetzelfde zijn: iets dat erop neerkomt dat diegene in een verkeerd milieu is opgevoed en het verdiend om een tik te krijgen aangezien het iq van zo'n persoon ook het gemiddelde niet haalt wegens het gedrag en het verstand er dan maar ingedrild mag worden.
Het is nooit leuk als er iemand wordt neergeschoten, maar wat moet dat moet in zelfverweer.
Logisch dat hier mening verschillen zijn, dit is afhankelijk waar je woont.
Woon je in n van de grote steden, in de stad of aan de rand.
In een groot/klein dorp.
In een rijke/arme wijk.
In een wijk met veel vrijstaande huizen of flats.
De afstand en de reistijd die je maakt om naar school/werk te gaan.
Iemand die alleen in aanraking komt met wat die persoon leest of zelf meemaakt verschilt enorm
Zelf kom ik uit een grote stad en mijn ervaring is dat het hier vrij agressief aan toe kan gaan.
En ik vind het goed dat hier preventief word gefouilleerd op wapen bezit (waar sommige hier tegen voor zijn)
Als je alleen al ziet wat voor groot macht er af en toe staat bij het Openbaar Vervoer om de rust te behouden onder de mensen en zwart rijders aan te kunnen pakken, wat n conducteur zelf niet kan.
Mijn belevenis is anders dan sommige vrienden van mij die uit een dorp komen ver van een grote stad vandaan, die niet of nauwelijks in aanraking komen met andere volken.
Hier waar op elke hoek een coffee shop staat, hier waar op elke hoek een gesubsidieerde buurt huis staat, om bepaalde volken tot rust te manen, hier waar veel werkelozen wonen, hier waar elke kleine buurt winkel zwaar gesubsidieerd word aangezien er nauwelijks iemand komt die voor omzet kan zorgen. Vele nutteloze projecten die overigens erg veel kosten, en waar geen rendement word uitgehaald.
Als ik dit vergelijk met andere (rustigere/betere) steden die er goed mee om gaan, is het hier een puinhoop!!! Alles gaat hier langzaam kapot.
Dus als je een andere mening hebt dan de ander, moet je ze niet aanvallen omdat hun belevenis anders kan zijn dan die van jou.