AndroidHealthClinic

Poll: Steroïden gebruik onder dbb-leden

Peiling Peiling Heb je ooit steroïden gebruikt?

• Ja

Stemmen: 113 21,8%
  • Nee

Stemmen: 352 67,8%
  • Twijfel

Stemmen: 54 10,4%

• Totaal stemmers
    519
  • Topic Starter Topic Starter
Waarom zou je het niet toe willen geven? Is toch niks ergs aan. Iedereen weet dat je zonder niet ver kan komen tov de wat meer professionelen.
Er zijn mensen die dat niet graag openbaar maken.

En als naturel niet ver komen ligt eerder aan gestelde doelen. Als naturel kun je zeker ver komen.

Laatst bewerkt:
Er zijn mensen die dat niet graag openbaar maken.

En als naturel niet ver komen ligt eerder aan gestelde doelen. Als naturel kun je zeker ver genoeg komen.

Ja maar nooit zoals degene die nu overal op podia staan. Denk niet dat bepaalde sporten er leuker op worden zonder gebruik. Nu is het echt speciaal, de genetisch goede gaan ook nog is gebruiken, dan krijg je tenminste echt is een spektakel.

Nooit gedaan, en zit nu ook zeker niet in mijn hoofd om ooit te doen.

Logisch dat ik nu niet heb gebruikt, maar gaat ook nooit gebeuren.
Heb wel even een vraag, als je door steroïden een bepaald fysiek krijgt, kan je dat dan onderhouden zonder? Of moet je blijven gebruiken om je fysiek te behouden.

Laatst bewerkt:
zie sig

Dat verklaard waarom er zoveel ecto's op dbb zitten :p

(ik heb ook neen gestemd btw ^^)

Yep, bijna 20 jaar terug. Wel gestopt tijdens de kuur, viel net even verkeerd en toen was kennis vergaren over kuren toch een stuk lastiger dan nu. Had me wel ingelezen maar Winnie inject en dianabol knalde er voor mij net even te heftig in. Het gainen was overigens net lekker begonnen maar heb er geen spijt van dat ik genokt ben, in feite was ik er ook niet klaar voor toen qua stats.

Over 2 jaar denk ik, als ik de 90 naturel hebt bereikt.

ik begin toch al kaal te worden

Yep, bijna 20 jaar terug. Wel gestopt tijdens de kuur, viel net even verkeerd en toen was kennis vergaren over kuren toch een stuk lastiger dan nu. Had me wel ingelezen maar Winnie inject en dianabol knalde er voor mij net even te heftig in. Het gainen was overigens net lekker begonnen maar heb er geen spijt van dat ik genokt ben, in feite was ik er ook niet klaar voor toen qua stats.

zoiets had ik ook, na een paar weken gestopt en daarna nooit meer...
kreeg alle bijwerkingen die er waren:(

Eigenlijk ben je wel gek om te kuren, als je geen wedstrijd ambities hebt

ja, in totaal 3 kuurtjes.

Waarom dan? Wil je er niet goed uitzien? En ja ik weet dat iedereen een andere kijk op "er goed uitzien" heeft.

Iedereen wilt er goed uitzien, maar dat kan ook goed naturel hoor. Ik twijfel eerlijk gezegd zelf wel, maar het is toch gek om je gezondheid in gevaar te brengen om er alleen maar goed uit te zien. Als je wedstrijd ambities hebt oke, maar goed.

Nee, en nu ook geen twijfel.

Maar stel me de vraag binnen 3 jaar opnieuw en het antwoord kan anders zijn.

Trainen is gewoon iets dat ik graag doe , en ik ga het hoogstwaarschijnlijk heel mijn leven blijven doen. Dus zeker eerst kijken waar ik naturel uitkomt , en dat gaat volgens mij best ver zijn.

Maar misschien denk ik er later anders over.

Iedereen wilt er goed uitzien, maar dat kan ook goed naturel hoor. Ik twijfel eerlijk gezegd zelf wel, maar het is toch gek om je gezondheid in gevaar te brengen om er alleen maar goed uit te zien. Als je wedstrijd ambities hebt oke, maar goed.

Ik heb m'n lengte al tegen om wedstrijden te gaan draaien maar toch. Ik weet niet hoever ik naturel had kunnen komen, zei al eerder, ben eigenlijk te vroeg begonnen, maar ik ga er vanuit dat ik de 120 kilo die ik woog op een 10 % niet naturel had gehaald.

Nee, geen twijfel ook op dit moment.

Ik heb m'n lengte al tegen om wedstrijden te gaan draaien maar toch. Ik weet niet hoever ik naturel had kunnen komen, zei al eerder, ben eigenlijk te vroeg begonnen, maar ik ga er vanuit dat ik de 120 kilo die ik woog op een 10 % niet naturel had gehaald.

ja, daar heb je gelijk in. Ik ben 1.78, dus moet naturel toch aardig wat massa kunnen krijgen.

Terug
Naar boven