AndroidHealthClinic

Poll: Steroïden gebruik onder dbb-leden

Peiling Peiling Heb je ooit steroïden gebruikt?

• Ja

Stemmen: 113 21,8%
  • Nee

Stemmen: 352 67,8%
  • Twijfel

Stemmen: 54 10,4%

• Totaal stemmers
    519
Nee, zou het mezelf nooit vergeven als ik met deze stats een kuur zou durven starten. Daarnaast ben ik natuurlijk nog veel te jong.

Eerscht die 120 naturel eens zien te halen :).

misschien ooit eens. maar dan ga ik eerst terug deftig moeten beginnen trainen en idd stats hebben die een kuur "verantwoorden"

Geen steroïden. Wél eens een supplement gebruikt die achteraf "vervuilt" scheen te zijn. Én een "supplement" waarbij ik niet precies wist wat het inhield. Maar dat is een heeeel poosje geleden :)

iedereen wilt er goed uitzien, maar dat kan ook goed naturel hoor. Ik twijfel eerlijk gezegd zelf wel, maar het is toch gek om je gezondheid in gevaar te brengen om er alleen maar goed uit te zien. Als je wedstrijd ambities hebt oke, maar goed.
+1

Wel goed topic eigenlijk. Interessant waarom mensen kuren en waarom net weer niet.

Nog niet gekuurd, eerst droog worden en dan eens kijken hoe ik er natural voor sta.
Misschien keer 1 kuurtje om het af te maken dan.

Aas vormt vaak toch je lichaam mooier, geeft die ronding in je schouders die ik bij naturals zelden zie.

Gozer...alsjeblieft.Wat een triest figuur ben jij dan?
Mijn bescheiden inschatting is, na die paar geretardeerde postjes van je te hebben gelezen in dit topic, dat jij hier degene bent met frustraties.
Wellicht voortkomend uit een minderwaardigheidscomplex gekoppeld aan een negatief zelfbeeld, getuige je nickname.

ja want aan iemand zijn nickname kan je heel veel afleiden natuurlijk?

Als ondergewaardeerd ectootje is het internet natuurlijk kaasje voor jou, mensen die serieus met hun hobby/sport bezig zijn uit de tent lokken met wat frasen die je bij een ontmoeting irl waarschijnlijk nooit zal durven herhalen.

irl zou ik het wrs bij de nederlandse taal houden ja. Voor de rest spreek je voor jezelf precies.

Beter probeer je wat grip te krijgen op je manifestatiedrang en stop je met posten hier of kom met argumenten als je wilt discussieren.

Voor wat wil je dan argumenten? Ik vind het nogal zwak van "gebruikers" die er niet tegen kunnen als iemand zegt dat die zijn fysiek niet zonder anabolen had kunnen halen want, op sommigen zoals luppie na, is het gewoon meestal waar. Zeker als je dan nog eens superstats hebt een beetje gaan huilen dat je nóg harder moet trainen en nóg meer op je voeding moet letten. Alsof je excuses moet verzinnen of het moet goed proberen te praten hoe hard je er wel voor moest werken? Stop dan maar met deze sport.

Voor wat wil je dan argumenten? Ik vind het nogal zwak van "gebruikers" die er niet tegen kunnen als iemand zegt dat die zijn fysiek niet zonder anabolen had kunnen halen want, op sommigen zoals luppie na, is het gewoon meestal waar. Zeker als je dan nog eens superstats hebt een beetje gaan huilen dat je nóg harder moet trainen en nóg meer op je voeding moet letten. Alsof je excuses moet verzinnen of het moet goed proberen te praten hoe hard je er wel voor moest werken? Stop dan maar met deze sport.

Gast...wat zet jij jezelf te kakken zeg.

Het is alleen maar goed voor de sporten

nee , ik heb het niet nodig

Ja tuurlijk,

en alles onder 1 gram testo de week is natural

kuur ongeveer 2 x per jaar. merk wel dat de periodes daartussen veel moeilijker zijn om gemotiveerd te blijven. Dat zou achteraf gezien een goede reden zijn om naturel te blijven. Ik kan me ook voorstellen dat je zegt het nooit te gebruiken als je heel jong bent dus probeer die instelling vast te houden....

Toch snap ik wel waarom zo veel mensen hier nee stemmen. Ik zie niet veel namen uit de A.A.S sectie hier voorbij komen dus dat verklaart een hoop.

Terug
Naar boven