XXL Nutrition

Poll: Steroïden gebruik onder dbb-leden

Peiling Peiling Heb je ooit steroïden gebruikt?

• Ja

Stemmen: 113 21,8%
  • Nee

Stemmen: 352 67,8%
  • Twijfel

Stemmen: 54 10,4%

• Totaal stemmers
    519
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb m'n lengte al tegen om wedstrijden te gaan draaien maar toch. Ik weet niet hoever ik naturel had kunnen komen, zei al eerder, ben eigenlijk te vroeg begonnen, maar ik ga er vanuit dat ik de 120 kilo die ik woog op een 10 % niet naturel had gehaald.
Dat moet er toch best goed uitzien lijkt me. Geen pics van jou fysiek hier ergens?

Heb hier inderdaad nog nooit foto's gepost, hoofdreden is dat ik vrij graag anoniem wil blijven. Zal morgen m'n camera eens opzoeken en een paar kiekjes maken. Sta nu niet meer op die 120 kilo, zal nu een 115 bij 8 of 9 % zijn, maandag wordt er weer gemeten en gewogen.

Heb hier inderdaad nog nooit foto's gepost, hoofdreden is dat ik vrij graag anoniem wil blijven. Zal morgen m'n camera eens opzoeken en een paar kiekjes maken. Sta nu niet meer op die 120 kilo, zal nu een 115 bij 8 of 9 % zijn, maandag wordt er weer gemeten en gewogen.

wat is er mis met je lengte ?

Hoe langer je bent hoe k*tter BB is.

Als je echt een vrouw bent kan ik me dat voorstellen ja.

Het zou me niks verbazen als het gebruik bij vrouwen best hoog ligt , ookal zie je dat niet direct. Moeten ze trouwens helemaal zelf weten . Maar ik zal het zelf nooit doen , ook vanwege medische redenen.

Laatst bewerkt:
Jep. Eigenlijk te vroeg mee begonnen maar geen moment spijt van gehad.

Op een gegeven moment is het niet leuk meer om te horen dat als je je shirt uitrekt, je trots bent op hoe je er uitziet en je dan hoort : "Oh maar met anabolen had ik het ook best wel gekunt" door een ecto die je met 1 hand weg kunt gooien.

Die 2de post had wel iets gehad als je naturel was, maar nu is het gewoon waar hoor.
Of maak jij je illusies door te denken dat je echt kuur-resultaten kan halen door een maandje langer te trainen? :')

Die 2de post had wel iets gehad als je naturel was, maar nu is het gewoon waar hoor.
Of maak jij je illusies door te denken dat je echt kuur-resultaten kan halen door een maandje langer te trainen? :')

Ben jij ook zo'n idioot die denkt dat als je maar genoeg AAS gebruikt elke simpele ziel de nieuwe Cutler kan worden? Uiteraard vergelijk ik me niet met Cutler, maar mensen vergeten dat 't alsnog gewoon hard werken is, ook als je gekuurd hebt. 't Is niet dat ik year round on ben he.

/facepalm/

OT: Ja en zeker geen spijt van, integendeel, voel me helemaal goed erbij.

• Topic Starter Topic Starter
Nooit gebruikt.
Maar als ik soms naar de foto's hier kijk, denk ik wel dat er ooit wat gelogen wordt..

ja ik gebruik, heb wedstrijdambities, maar praat dit t dan goed?

t helpt me iig wel een aardig handje op weg richting podium

Nee nooit aan gedacht en zal ook zo blijven....

Nee.

Op dit moment heb ik in gedachte natural wat leuke prestaties meer te zetten in het sterkste man circuit.
Daar kan je dan ook extra trots op zijn imo.

Ik denk dat je qua kracht niveau (waar ik voor train dus) vrij ver kan komen als natural.

Ben jij ook zo'n idioot die denkt dat als je maar genoeg AAS gebruikt elke simpele ziel de nieuwe Cutler kan worden? Uiteraard vergelijk ik me niet met Cutler, maar mensen vergeten dat 't alsnog gewoon hard werken is, ook als je gekuurd hebt. 't Is niet dat ik year round on ben he.

ah, jij bent zeker zo een frustro guy die zich heel wat vind in de gym. Wrs hou je er wel van om na een setje bicep curls de gewichten te droppen like it's hot en spendeer je heel wat tijd rond het benchpressbankje. Nu je eindelijk veel aandacht krijgt als je je tshirt uit trekt voel je je precies een celebrity die de fans van zich moet afslaan en moet leren leven met harde journalisten die heel wat niet-lieve dingen over je schrijven. It's a hard knock life Mikejr.

Om toch maar enigszins te antwoorden op je post.. Ja, steek 1 of andere ectodude van dit forum aan de steroiden en hij zal meer resultaten boeken dan hij ooit had durven dromen. "Gebruikers" die zich "benadeelt" voelen omdat ze nu een paar uurtjes meer in de gym moeten zitten om maximaal resultaat te halen.. het kan niet gekker worden.

Oh benadeeld voel ik me zeker en vast niet, kies er zelf voor om af en toe een kuur te beginnen en daarbij zeker op dat moment heel strikt te leven. Train verder thuis dus ik hoef niet trots als een pauw rond te paraderen in de gym zoals jij omschrijft. Ik mag hopen dat jij net zo goed als ik begrijpt dat 't met AAS niet de kunst is om massa aan te komen, maar om die massa ook te behouden na je kuur. Elke idioot kan zich inderdaad in 12 weken 10 kilo erbij spuiten, ze na de tijd behouden is een ander verhaal.

Waar je 't geneuzel van journalisten enzo vandaan haalt snap ik echt bij god niet, dus daar zal ik dan ook niet op reageren.

ah, jij bent zeker zo een frustro guy die zich heel wat vind in de gym. Wrs hou je er wel van om na een setje bicep curls de gewichten te droppen like it's hot en spendeer je heel wat tijd rond het benchpressbankje. Nu je eindelijk veel aandacht krijgt als je je tshirt uit trekt voel je je precies een celebrity die de fans van zich moet afslaan en moet leren leven met harde journalisten die heel wat niet-lieve dingen over je schrijven. It's a hard knock life Mikejr.

Om toch maar enigszins te antwoorden op je post.. Ja, steek 1 of andere ectodude van dit forum aan de steroiden en hij zal meer resultaten boeken dan hij ooit had durven dromen. "Gebruikers" die zich "benadeelt" voelen omdat ze nu een paar uurtjes meer in de gym moeten zitten om maximaal resultaat te halen.. het kan niet gekker worden.

Gozer...alsjeblieft.Wat een triest figuur ben jij dan?
Mijn bescheiden inschatting is, na die paar geretardeerde postjes van je te hebben gelezen in dit topic, dat jij hier degene bent met frustraties.
Wellicht voortkomend uit een minderwaardigheidscomplex gekoppeld aan een negatief zelfbeeld, getuige je nickname.
Als ondergewaardeerd ectootje is het internet natuurlijk kaasje voor jou, mensen die serieus met hun hobby/sport bezig zijn uit de tent lokken met wat frasen die je bij een ontmoeting irl waarschijnlijk nooit zal durven herhalen.
Beter probeer je wat grip te krijgen op je manifestatiedrang en stop je met posten hier of kom met argumenten als je wilt discussieren.

Ja, ik zit nu in week zes van mijn eerste AAS cycle.

Ik denk dat je qua kracht niveau (waar ik voor train dus) vrij ver kan komen als natural.

Daar denk Louie Simmons toch anders over.

Maar als ik soms naar de foto's hier kijk, denk ik wel dat er ooit wat gelogen wordt..

Het omgekeerde kan ook, mensen die relatief veel en zwaar gekuurd hebben en er in verhouding nog steeds niet uitzien.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven