RAMONSTER
Cool Novice
- Waardering
- 55
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 133kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bullshit in optima forma. Ik wilde nog serieus reageren, maar ik denk niet dat het veel toevoegt.Meer natuurlijke suikers...(meervoudige koolhydraten) ipv van gerafineerde suiker (enkelvoudige koolhydraten).
Dus meer, beter en langere energie voorraad en wordt veel minder snel omgezet naar vet.
Suiker niet verbrand, door bv mindere trainingssessie , wordt dan opgeslagen als transfer.
Daarnaast zit appelstroop barstensvol met ijzer...belangrijk voor aanmaak rode bloedcellen, dus transport zuurstof, dus minder snel verzuring, kunt langer door trainen en herstel gaat sneller.
Nutella is een bak geraffineerde suiker met een heel klein beetje eiwitten en ook nog die waar je niets aan hebt

Is die vrouw linksboven nou aan het korfballen? Korfbal is geen sport, maar de schaamte voor Nederland en België. Ik ben nog eerder trots op ons slavernijverleden dan het feit dat we zo goed in korfbal zijn.Ze zullen er wel naast zitten, maar zal het even doorgeven en mijn studiegeld terug vorderen.![]()
Google zal het wel beter weten...hahaha...wat zielig!![]()
Bijpassend bordje ook.
Boeren omelet van een bordje boerenbont.

Een bonte-boerenomelet

Meer natuurlijke suikers...(meervoudige koolhydraten) ipv van gerafineerde suike..bladibladibla

Ik mis het groenvoer....
Er zit een prei doorheen!
Groente is niet altijd groen

En perfect op het bord gedresseerd!

Een Arie Boomsma maaltijd?
Ook zo'n massa beest van dik 70kg...S.P.
![]()

Er zitten amper nog vezels in appelstroop. dus dat betekend dat het ook snelle koolhydraten zijn![]()