XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

image.jpeg
Ze zullen er wel naast zitten, maar zal het even doorgeven en mijn studiegeld terug vorderen.

Google zal het wel beter weten...hahaha...wat zielig! :coffeepc:

• Like
Waarderingen: Apw
@RAMONSTER Je kan inderdaad beter je studiegeld terug vorderen. Zelfs je basiskennis suckt.
Ik denk dat jij alleen maar de prentjes in het boek hebt bekeken.

Meer natuurlijke suikers...(meervoudige koolhydraten) ipv van gerafineerde suiker (enkelvoudige koolhydraten).

Dus meer, beter en langere energie voorraad en wordt veel minder snel omgezet naar vet.

Suiker niet verbrand, door bv mindere trainingssessie , wordt dan opgeslagen als transfer.

Daarnaast zit appelstroop barstensvol met ijzer...belangrijk voor aanmaak rode bloedcellen, dus transport zuurstof, dus minder snel verzuring, kunt langer door trainen en herstel gaat sneller.

Nutella is een bak geraffineerde suiker met een heel klein beetje eiwitten en ook nog die waar je niets aan hebt
Bullshit in optima forma. Ik wilde nog serieus reageren, maar ik denk niet dat het veel toevoegt.

Met vriendelijke groet,

image.jpeg
Ze zullen er wel naast zitten, maar zal het even doorgeven en mijn studiegeld terug vorderen.

Google zal het wel beter weten...hahaha...wat zielig! :coffeepc:
Is die vrouw linksboven nou aan het korfballen? Korfbal is geen sport, maar de schaamte voor Nederland en België. Ik ben nog eerder trots op ons slavernijverleden dan het feit dat we zo goed in korfbal zijn.

Perfect uitgebalanceerd en berekend deze maaltijd.

upload_2019-4-17_20-57-20.png

@RAMONSTER wat is punt? Dan zijn het nog steeds snelle koolhydraten...

Terug
Naar boven