Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ijzer in appelstroop was voornamelijk doordat het vroeger verkocht werd in blik..

Heeft mijn docent mij toch nog wat bijgeleerd

Dat staat ook op wiki ja :)

Hm, ik denk dat dat mij alleen ook wel lukt hoor.

Late night snack. Notenmix, de eerste zijn gerookte amandelen, zo lekker

image.jpg

Je kunt ook zelf appelstroop maken in de herfst, als er veel voordelige moesappels zijn. Die zijn gevallen en hebben een plekje waardoor ze niet meer goed kunnen worden verkocht. Ontsappen met zon ding wat hoort bij een weckketel en dan langzaam op heel lag vuur laten inkoken, dan schrik je hoeveel appels er nodig zijn voor maar een klein beetje stroop.

Hahaha...wat een fantasie...wiki kan ook iedereen maar BS opzetten.

Het ijzer komt uit de suikerbieten, die in appelstroop verwerkt zijn.

Geweldig...:sukkeltje: :google:
Als je zo'n fan bent van natuurlijke, ongeraffineerde voeding, waarom ben je dan niet life-time natty gebleven? :P

Als je zo'n fan bent van natuurlijke, ongeraffineerde voeding, waarom ben je dan niet life-time natty gebleven? :P

Kon niet om wedstrijden op hoog niveau mee te draaien en titels binnen te halen.

Maar als ik kijk naar de status van de meesten, doen ze net alsof ze kuren, maar gewoon natty trainen. :thumb:

Ik heb een snaaibui die niet wil over gaan. Geen Koekof snoep in huis. Dus dan maar creatief zelf soort van snickers maken.

IMG_0059.JPG

Gepofte spelt pindas pindakaas en chocopasta mengen

Hebben jullie nog tips voor kant en klaar maaltijden? Het liefst laag calorieen, lower in carbs en hoger in eiwitten. Iemand ervaring?

Even op musclemeat.nl of performance meals kijken.. Daar staan er aardig wat op en zit wellicht iets tussen voor jou.

Terug
Naar boven