- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen vlees/vis/carbs?
Jawel de aardappelen zijn carbs. Maar het vlees kwam foto erna.
Welke is et, beetje goede macro's?

Gewoon op upload bestand klikken/tikken en een foto selecteren. Dat kan je bij 1 bericht meerdere malen doen.Jawel de aardappelen zijn carbs. Maar het vlees kwam foto erna.
Snap niet goed hoe meerdere foto's in 1 post te plaatsen.
)Dankjewel!Gewoon op upload bestand klikken/tikken en een foto selecteren. Dat kan je bij 1 bericht meerdere malen doen.
Op je telefoon kan je ook op het + je tikken (is volgens mij ook merk afhankelijk... bij mijn antieke Iphone iig wel)
De nieuwe skinny salami van magioni
Ofc wel, wanneer kom je het ophalen? Nog speciale eisen zoals E/K/V verhouding? Of dat je sommige dingen liever niet/wel eet?@Calibuilder heb zonet tijdens het eten dit topic gecheckt. Karma voor jouw bijdrage aan dit topic. Is een serieuze verrijking. Goed bezig
Geen zin om een dbb take-away service op te starten btw?![]()

Waar woon je? Dan koop ik wel ff wat maaltijden .Ofc wel, wanneer kom je het ophalen? Nog speciale eisen zoals E/K/V verhouding? Of dat je sommige dingen liever niet/wel eet?![]()

Rijswijk
Trouwens over voedingswaarde hoef je je geen zorgen te maken, ben best een mieren..ker (idk of ik dit mag zeggen) en weeg alles op de gram of soms zelfs tiende gram af
Echt? Ik houd je eraan heOfc wel, wanneer kom je het ophalen? Nog speciale eisen zoals E/K/V verhouding? Of dat je sommige dingen liever niet/wel eet?![]()
Heb inderdaad hoge en zeer specifieke eisen (je wil het wellicht niet weten
) High maintenance, weet je wel?