XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Heeft iemand trouwens een goede tip voor calorie-arme saus voor op de rijst? Begin droge rijst een beetje tegen te eten..

Re: Post je meals! (pics!)

Ik gooi er standaard sojasaus over. Je rijst meebakken met groente en/of vlees kost je ook geen extra kcals en is veel lekkerder. Nasi!

Is dit al een keer eerder gegeten? Of ziet het er gewoon onsmakelijk uit? :o

:roflol: Haha ik weet het man, het kon er wel beter uitzien, maar ik moest snel een maaltijd maken. Goede voedingswaarde, dat dan weer wel.

________
500g magere kwark
30g eiwitpoeder, had hier een satchel dark chocolate whey van een of ander merk, heb de verpakking beneden liggen
50-75ml magere melk
veel kaneel
20g crunchy muesli

IMG_2354.jpg

Heeft iemand trouwens een goede tip voor calorie-arme saus voor op de rijst? Begin droge rijst een beetje tegen te eten..

sambal, komijnkruiden en koriander en citroensap aan toevoegen, verdunnen met water tot dikte waarop je het wil hebben als saus. heerlijke pittige, vrijwel calorieloze saus

Re: Post je meals! (pics!)

Daily breakfast:

3 eieren, Animal Pak, ijzersupplement, water

uploadfromtaptalk1368508324285.jpg

Afgelopen moederdag wezen wokken en het is toch elke keer weer de uitdaging om mooie kleurrijke kunstwerkjes op je bord te creëren (of laten creëren). Een paar kiekjes:
Foto 1: witvis, garnalen, paprika, broccoli, champignons, taugé, ui en hete pepers in Thaise kerrie woksaus.
Foto 2: Witte rijst, daging rendang, varkenshaas in pepersaus en stoofvlees in kerriesaus.
Foto 3: Surimi, wit vis, inktvisringen, broccoli, paprika en hete pepers in Széchuan woksaus.
Foto 4: Mijn toetje.. bami goreng met vadsig veel satésaus

DSCN0551.jpg

DSCN0555.jpg

DSCN0559.jpg

DSCN0562.jpg

Ik gooi er standaard sojasaus over. Je rijst meebakken met groente en/of vlees kost je ook geen extra kcals en is veel lekkerder. Nasi!

Kan dat met normale rijst die je moet koken voor 8 min, zeven, en dan 15 min in de pan met deksel erop?

---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 10:43 ----------

Afgelopen moederdag wezen wokken en het is toch elke keer weer de uitdaging om mooie kleurrijke kunstwerkjes op je bord te creëren (of laten creëren). Een paar kiekjes:
Foto 1: witvis, garnalen, paprika, broccoli, champignons, taugé, ui en hete pepers in Thaise kerrie woksaus.
Foto 2: Witte rijst, daging rendang, varkenshaas in pepersaus en stoofvlees in kerriesaus.
Foto 3: Surimi, wit vis, inktvisringen, broccoli, paprika en hete pepers in Széchuan woksaus.

Waar is dit? Hebben ze dit ook in A´dam? Dit lijkt me geweldig om x te doen

Waar is dit? Hebben ze dit ook in A´dam? Dit lijkt me geweldig om x te doen

Dit was bij 'Wokrestaurant Shanghai' in Apeldoorn. In Apeldoorn heb je een stuk of 5 van dergelijke wokrestaurant met exact hetzelfde concept: er is dan een buffet van rauwe producten (verschillende soorten vlees/vis, heel veel verschillende groenten) die je dan op een bordje schept en daarmee ga je naar de kok die het dan vervolgens vers wokt in de saus naar keuze. En je kunt zo vaak gaan als je wilt, dus is het raadzaam steeds kleine porties te pakken en te laten wokken.
Daarnaast is er ook altijd een warm buffet (met de standaard dingen die je bij de Chinees haalt, zoals bami, nasi, saté, babi pangang, Chinese tomatensoep... noem maar op), een koud buffet (salade, fruit, ijs) en is er altijd de mogelijkheid om vlees te grillen op de plaat Japanse stijl (biefstuk, zalm, kikkerbilletjes, kangaroebiefstuk, garnalen.. vanalles).

Zoals ik al zei, hier in Apeldoorn zijn er 5 van dergelijke restaurants. Allemaal ook zeer betaalbaar. Voor zo'n €20 kan je onbeperkt bunkeren en voor €25 zitten drankjes er ook nog bij. En aangezien Amsterdam zo ongeveer 4 keer zo groot is als Apeldoorn weet ik zeker dat jullie ook dergelijke restaurants hebben. Als ik 'wokrestaurant amsterdam' intik in google krijg ik in ieder geval genoeg hits. Zeker een aanrader als je van Aziatisch eten houdt.

Die is heeeeet :eek:

---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 11:45 ----------

gast gtfo met je hamburgers is toch geen nutrition meer ???, zoiets eet je op een junkdag man :p

Houd toch op man

Post je meals! (pics!)

Testje hmmm

ImageUploadedByTapatalk1368530763.450193.jpg

Wat heb je precies gedaan?

laat me gokken; spek opgerold, op de een of andere manier in een vorm gehouden en daarna ei erin gepleurd.

jeps, siliconen muffin vorm, onderlaag van een tortilla wrap, rondje van bacon gemaakt en daar een ei in gegoten. afkruiden met peper en zout en dan 20 minuten aan 200 graden de oven in

Augurken met sambal. Gewoon omdat het kan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

IMAG0670.jpg

Terug
Naar boven