Ruig
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 70
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dit al een keer eerder gegeten? Of ziet het er gewoon onsmakelijk uit?![]()
Haha ik weet het man, het kon er wel beter uitzien, maar ik moest snel een maaltijd maken. Goede voedingswaarde, dat dan weer wel. Heeft iemand trouwens een goede tip voor calorie-arme saus voor op de rijst? Begin droge rijst een beetje tegen te eten..
sambal, komijnkruiden en koriander en citroensap aan toevoegen, verdunnen met water tot dikte waarop je het wil hebben als saus. heerlijke pittige, vrijwel calorieloze saus
Ik gooi er standaard sojasaus over. Je rijst meebakken met groente en/of vlees kost je ook geen extra kcals en is veel lekkerder. Nasi!
Afgelopen moederdag wezen wokken en het is toch elke keer weer de uitdaging om mooie kleurrijke kunstwerkjes op je bord te creëren (of laten creëren). Een paar kiekjes:
Foto 1: witvis, garnalen, paprika, broccoli, champignons, taugé, ui en hete pepers in Thaise kerrie woksaus.
Foto 2: Witte rijst, daging rendang, varkenshaas in pepersaus en stoofvlees in kerriesaus.
Foto 3: Surimi, wit vis, inktvisringen, broccoli, paprika en hete pepers in Széchuan woksaus.
Foto 4: Mijn toetje.. bami goreng met vadsig veel satésaus
Waar is dit? Hebben ze dit ook in A´dam? Dit lijkt me geweldig om x te doen
Niets speciaal![]()
Low carb dagje
4 cheap ass kippenburger
boontjes
![]()
, zoiets eet je op een junkdag man 
Afgelopen moederdag wezen wokken en het is toch elke keer weer de uitdaging om mooie kleurrijke kunstwerkjes op je bord te creëren (of laten creëren). Een paar kiekjes:
Foto 1: witvis, garnalen, paprika, broccoli, champignons, taugé, ui en hete pepers in Thaise kerrie woksaus.
Foto 2: Witte rijst, daging rendang, varkenshaas in pepersaus en stoofvlees in kerriesaus.
Foto 3: Surimi, wit vis, inktvisringen, broccoli, paprika en hete pepers in Széchuan woksaus.
Foto 4: Mijn toetje.. bami goreng met vadsig veel satésaus

gast gtfo met je hamburgers is toch geen nutrition meer, zoiets eet je op een junkdag man
![]()
gast gtfo met je hamburgers is toch geen nutrition meer, zoiets eet je op een junkdag man
![]()
jeps, siliconen muffin vorm, onderlaag van een tortilla wrap, rondje van bacon gemaakt en daar een ei in gegoten. afkruiden met peper en zout en dan 20 minuten aan 200 graden de oven in
Waar zijn augurken eigenlijk goed voor, ik zie ook vaak pro bodybuilders augurken eten.