Calibuilder
Cool Novice
- Waardering
- 658
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 47kg
Heb nu al tijd tekort?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb nu al tijd tekort?
Lol. Wel Nice dat je ouders het eten betalen.
Is vrij gebruikelijk bij een thuiswonend kind.
Tijden veranderen..
Kostgeld was heel normaal... vroeguhhhhh..Heb ik ooit nooit gehoeven. Zou wel sneu zijn, kostgeld betalen op je 15e. Snap dat je kostgeld moet betalen zodra je afgestudeerd bent en werk hebt. Zo zijn er ook mensen die tot hun 30ste bij pappie en mammie blijven wonenTijden veranderen..Kostgeld was heel normaal... vroeguhhhhh..

Ja ik smeerde mijn brood en at mee met het avondeten.
.Tja... bij ons was het de gehele thuis situatie waardoor het moest... Zaterdagbaantjes op je 13 de mocht ook niet.Heb ik ooit nooit gehoeven. Zou wel sneu zijn, kostgeld betalen op je 15e. Snap dat je kostgeld moet betalen zodra je afgestudeerd bent en werk hebt. Zo zijn er ook mensen die tot hun 30ste bij pappie en mammie blijven wonen![]()
Maar dat kon toen ook nog erg simpel bij een super. 
Wellicht zien zijn ouders dat liever dan dat hij op straat zwerft en elke dag blikjes energydrank drinkt en frikandellenbroodjes eet. Ik zou het als ik ouder was ook op die manier ondersteunen/promoten.Ja ik smeerde mijn brood en at mee met het avondeten.
Als je ziet wat hij allemaal kookt voor zichzelf dat is wel next level.
Wellicht zien zijn ouders dat liever dan dat hij op straat zwerft en elke dag blikjes energydrank drinkt en frikandellenbroodjes eet. Ik zou het als ik ouder was ook op die manier ondersteunen/promoten.
Bij ons ook.Tijden veranderen..Kostgeld was heel normaal... vroeguhhhhh..
why the f**k maak je dan kinderen in the first place als je er niet voor wil zorgen. Waarom niet? Hij is toch nog maar 15 dacht ik?
Dit dus!Je bent imo best een falende ouder als je je kind op zijn 15e geld gaat laten betalen om bij je in huis te mogen wonen / te mogen etenwhy the f**k maak je dan kinderen in the first place als je er niet voor wil zorgen.
Uitzonderingen zoals ernstige financiële problemen / schulden daargelaten... Dan valt er misschien nog wat voor te zeggen, maar als je ouders gewoon een normaal inkomen hebben... Kan daar echt met me hoofd niet bij
Maar correct me als ik helemaal mis zit.Wel, ik wou het niet zo expliciet uitsprekenIn de Belgische cultuur is het geloof ik wel minder zo dan in NL. In België hebben naar school gaande / studerende kinderen veel minder vaak een bijbaan en veel vaker dikke financiële back up van hun ouders. Heb hier geen onderzoek naar gedaan, maar dat is een beetje mijn persoonlijke observatie.
Nederlanders zijn vaak gewoon fucked up gierig, zelfs tegen de mensen die het dichtst bij ze staan, waar Belgen veel meer vrijgevig zijn.
Heb een tijdje in België gewoond ook nog, dus ik heb recht van sprekenMaar correct me als ik helemaal mis zit.
maar ik denk eigenlijk wel dat dit klopt. Naar mijn gevoel en afgaande op wat ik lees op dit forum van zowel Belgen als Nederlanders,