- Waardering
- 22.487
Dacht dit ook. @Calibuilder geef maar hier dat glas.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht dit ook. @Calibuilder geef maar hier dat glas.
dat is geen alcohol, dat is (gefermenteerd) druivensap

)Natuurlijk niet. Toen ik 16 was mocht je nog gewoon bier drinken op die leeftijd. Vroeger werd er trouwens amper gecontroleerd. Op m'n twaalfde heb ik nog wel eens bier en wijn voor m'n ouders gekocht in de supermarkt.dat is geen alcohol, dat is (gefermenteerd) druivensap
(daarnaast is vergeleken met de dingen die ik heb gedronken toen ik 15 was een glas wijn bij het eten niet zo erg hoor)
Bij mij werd er altijd gecontroleerd, tot het punt dat ik 18 werdNatuurlijk niet. Toen ik 16 was mocht je nog gewoon bier drinken op die leeftijd. Vroeger werd er trouwens amper gecontroleerd. Op m'n twaalfde heb ik nog wel eens bier en wijn voor m'n ouders gekocht in de supermarkt.
Ik ben meteen begonnen met wodka en van dat tienerspul wat kleuren heeft die niet in de natuur te vinden zijn
yup... flugel drink ik vaak nog steeds aangezien het in dichte flesjes zit en je dus als je drinken gaat bestellen er makkelijk een paar mee kan nemenVroegah dronken de meisjes van 14 Breezahs, Smirnov ice en Flūgel. Later dropshot, Pisang Ambon en Passoã. Bestaat al doe rotzooi nog steeds?
breezahs zijn een beetje aan het uitsterven volgens mij, maar de rest is als het goed is nog steeds te vindenMaar wel sap.

Vroegah dronken de meisjes van 14 Breezahs, Smirnov ice en Flūgel. Later dropshot, Pisang Ambon en Passoã. Bestaat al die rotzooi nog steeds?
Never forget nieuwjaar 2000. Buren hadden t*fus veel breezer in de schuur staan dus mooi lopen te zuipen met een maat. Alles eronder gekotst ouders boos en ben ik maar met mijn matrasje bij mijn ouders op de slaapkamer gaan liggen. Goeie ouwe tijd.
Nja ik was 12 jaarIk weet dat je graag bij je moeder op de kamer slaapt maar begrijp niet waarom je in dit verhaal eindigt op een matrasje bij je ouders op de kamer... terwijl ze boos op je waren?
. En ik voelde mij fucked up zielig alles in een. 
Waar is de pindasaus?Soort van gado gado, maar dan zonder rijst en kroepoek voor mij. Manlief uiteraard wel
![]()
Heb je maar één bal?
Ik kon nog één pakken maar ik probeer een beetje op mijn eten te letten. Aangezien ik vrij weinig beweging krijg nu.
Moeilijk te zien maar er zaten een paar mini drupjes sate saus op hoor.