MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

dat is geen alcohol, dat is (gefermenteerd) druivensap:yes:

(daarnaast is vergeleken met de dingen die ik heb gedronken toen ik 15 was een glas wijn bij het eten niet zo erg hoor:emo:)
Natuurlijk niet. Toen ik 16 was mocht je nog gewoon bier drinken op die leeftijd. Vroeger werd er trouwens amper gecontroleerd. Op m'n twaalfde heb ik nog wel eens bier en wijn voor m'n ouders gekocht in de supermarkt.

Correctie: "voor mijn ouders;)".

Natuurlijk niet. Toen ik 16 was mocht je nog gewoon bier drinken op die leeftijd. Vroeger werd er trouwens amper gecontroleerd. Op m'n twaalfde heb ik nog wel eens bier en wijn voor m'n ouders gekocht in de supermarkt.
Bij mij werd er altijd gecontroleerd, tot het punt dat ik 18 werd:o Ik ben meteen begonnen met wodka en van dat tienerspul wat kleuren heeft die niet in de natuur te vinden zijn:roflol:

Vroegah dronken de meisjes van 14 Breezahs, Smirnov ice en Flūgel. Later dropshot, Pisang Ambon en Passoã. Bestaat al die rotzooi nog steeds?

Vroegah dronken de meisjes van 14 Breezahs, Smirnov ice en Flūgel. Later dropshot, Pisang Ambon en Passoã. Bestaat al doe rotzooi nog steeds?
yup... flugel drink ik vaak nog steeds aangezien het in dichte flesjes zit en je dus als je drinken gaat bestellen er makkelijk een paar mee kan nemen:rolleyes: breezahs zijn een beetje aan het uitsterven volgens mij, maar de rest is als het goed is nog steeds te vinden

• Like
Waarderingen: BB_
20190611_122645.jpg

Vroegah dronken de meisjes van 14 Breezahs, Smirnov ice en Flūgel. Later dropshot, Pisang Ambon en Passoã. Bestaat al die rotzooi nog steeds?

Never forget nieuwjaar 2000. Buren hadden t*fus veel breezer in de schuur staan dus mooi lopen te zuipen met een maat. Alles eronder gekotst ouders boos en ben ik maar met mijn matrasje bij mijn ouders op de slaapkamer gaan liggen. Goeie ouwe tijd.

Never forget nieuwjaar 2000. Buren hadden t*fus veel breezer in de schuur staan dus mooi lopen te zuipen met een maat. Alles eronder gekotst ouders boos en ben ik maar met mijn matrasje bij mijn ouders op de slaapkamer gaan liggen. Goeie ouwe tijd.

Ik weet dat je graag bij je moeder op de kamer slaapt maar begrijp niet waarom je in dit verhaal eindigt op een matrasje bij je ouders op de kamer... terwijl ze boos op je waren?

Terug
Naar boven