AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

vandaag een (voor mij) redelijk groot en laat ontbijtje... yoghurt met een beetje cruesli, wat muesli, wat pecannoten en een banaan. daarnaast een boterham met oude kaas en een boterham met cervelaatworst.
IMG_9135.JPG

Moest eigenlijk om 11u-11u30 dit, maar was nog druk met iets :rolleyes:
Lunch is om 13u30 (of misschien 14u, want ik heb nu helemaal geen trek natuurlijk :roflol:).
Heb ik ook wel vaker. Wil dan eerst nog iets afmaken met werk oid waardoor alle meals opschuiven... met als gevolg dat ik ‘s avonds laat nog moet proppen om alle kcals binnen te krijgen :rolleyes:

Ik ga over 30/45 min al sporten en heb vanmorgen meer carbs op, dus helaas niet:o als ik net voor het sporten carbs eet wordt ik misselijk tijdens het sporten

Maakt het nog een verschil tussen of je complexe of simpele koolhydraten neemt? Heb hetzelfde probleem als jij hier benoemt, maar enkel bij complexe(re) bronnen van koolhydraten zoals aardappelen en havermout.

Maakt het nog een verschil tussen of je complexe of simpele koolhydraten neemt? Heb hetzelfde probleem als jij hier benoemt, maar enkel bij complexe(re) bronnen van koolhydraten zoals aardappelen en havermout.
Heb vaak wel dat het minder of niet is met simpele carbs maar dit stond zo al in de koelkast:emo: en ik ben toch minder van de carbs, ik eet liever graag wat meer vetten. Keto zou ik nooit vol kunnen houden tho

Terug
Naar boven