MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (3 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

  • Maakt het nog een verschil tussen of je complexe of simpele koolhydraten neemt? Heb hetzelfde probleem als jij hier benoemt, maar enkel bij complexe(re) bronnen van koolhydraten zoals aardappelen en havermout.
    Bij mij net hetzelfde. Simpele carbs uit fruit gaat goed, maar havermout vlak voor het sporten werpt bij mij altijd wat op tijdens de training. No idea why eigenlijk...
     
    Bij mij net hetzelfde. Simpele carbs uit fruit gaat goed, maar havermout vlak voor het sporten werpt bij mij altijd wat op tijdens de training. No idea why eigenlijk...
    ik denk het te maken heeft met snelle en trage carbs
     
    Ja wellicht. Maar vraag me af wat hiervoor de onderliggende wetenschap is. En is denk ik ook niet bij iedereen het geval...

    Hoelang voor de training eet je dan?
    Misschien is het er te kort voor?
     
    Ik wacht ook met trainen minimaal 2 uur na mijn laatste maaltijd (wat standaard mijn grootste van de dag is).
    Als ik een kleine maaltijd zou eten minimaal 1-1,5 uur anders komt het ook weer omhoog
     
    IMG_20190612_173804.jpg
     
    Hoelang voor de training eet je dan?
    Misschien is het er te kort voor?
    Ja, zou wel kunnen dat ik te kort voor de training nog eet. Maar als ik fruit + kwark eet, heb ik geen last (ook al is dit nét voor de training). Terwijl dit wel zo is als ik er nog havermout bij eet.
    Nu ja, op zich geen probleem want ik weet nu dat ik gewoon best geen oats nuttig pre workout
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    1 van m'n beste homies gaf een feestje omdat zijn zoontje 1 jaar is geworden.

    Hij is Afghaans en blijkbaar wordt dat daar nogal uitbundig gevierd. Zaal afgehuurd voor 150 man, eten en drank volledig gecatered. Waren ook wat Nederlanders aanwezig waaronder ik. Was ook de hele avond een Afghaanse band. Echt gelachen. Goed tempo maar verstond er geen kut van. Kreeg wel steeds zo'n homeland dronestrike gevoel :roflol:.

    Mooie dingen.

    Kheb me helemaal vol lopen stouwen met eten. Heerlijke keuken.

    Ik heb trouwens nog nooit mensen zoviel zien zuipen op een kinderfeestje als hier. Al die Afghaanse mannen dronken de hele tijd pure whisky en wodka. Flink mee kunnen lachen (en drinken natuurlijk). De vrouwen daarentegen drinken niks.

    Al die Afghaanse mannen zijn verkapte alcoholisten. Doen zich voor als moslims maar achter de deur zuipen ze zich klem.

    20190610_192558.jpg


    20190610_192527.jpg


    20190610_192532.jpg


    20190610_192541.jpg


    20190610_193044.jpg

    Haha ja m'n bord was nogal horkerig gevuld. Was iets te enthousiast. Had hierna nog 2 rondes gedaan. Goede cheatmeal :D
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven