Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ik ben overigens ook netjes opgevoed met 'niet proppen en niet met volle mond praten', 'eten wat de pot schaft', 'altijd je bord leegeten' en 'netjes wachten totdat iedereen heeft opgeschept' hoor. :) Volgens mij kunnen de meeste ouders van tegenwoordig een voorbeeld nemen aan @Bosco55555 's opvoeding. :thumbs:

Het is nog steeds beter om meerdere maaltijden met een minder volume te eten dan weing maaltijden een groter volume.
Hierdoor ga je je maag ook minder belasten/uitzetten en dus ook nog beter voor je gezondheid ook :)

Het is nog steeds beter om meerdere maaltijden met een minder volume te eten dan weing maaltijden een groter volume.
Hierdoor ga je je maag ook minder belasten/uitzetten en dus ook nog beter voor je gezondheid ook :)
Doordeweeks eet ik 6x per dag. In het weekend red ik dat niet. Wegens werk lukt het ook niet altijd en ik vind veel eten post WO fijn. Ik denk ook dat het pp verschilt waar iedereen zich goed bij voelt. Tijdens de cut vind ik IF wel fijn en veel kcal voor het slapengaan.
Ik zie niet in waarom veel eten in één maaltijd slecht is voor je gezondheid. Ik eet gezond en vind veel volume (groenten bijv. ) fijn om een vol gevoel te hebben.

• Like
Waarderingen: Bubs
Doordeweeks eet ik 6x per dag. In het weekend red ik dat niet. Wegens werk lukt het ook niet altijd en ik vind veel eten post WO fijn. Ik denk ook dat het pp verschilt waar iedereen zich goed bij voelt. Tijdens de cut vind ik IF wel fijn en veel kcal voor het slapengaan.
Ik zie niet in waarom veel eten in één maaltijd slecht is voor je gezondheid. Ik eet gezond en vind veel volume (groenten bijv. ) fijn om een vol gevoel te hebben.
Post meal is idd wel fijn eten..dat komt ook omdat je metabolisme dan sky high is en je ook grotere porties kan weg werken, een vol gevoel staat gelijk met een verzadigd gevoel

• Like
Waarderingen: BB_
Avondeten gisteren.
IMG_20190728_191746.jpg
IMG_20190728_184545.jpg
IMG_20190728_184548.jpg
IMG_20190728_191749.jpg

Ja ik ga hier dus even niet meer in kijken hè

Pasta salade met ham ei augurk zilverui en groene appel. Ik doe er nog veldsla door op mijn bord voor meer kleur en vitamientjes.

image.jpg

Terug
Naar boven