ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voor mij geen mais...resultaat veel lucht

Blijft altijd wat tricky hem draaien.. maar weer een succes vandaag :')
![]()
Bovenkant is altijd nog wat zacht omdat ik te lui ben om meerdere pannekoeken te bakken.. dus dan zit de hele deksel er onderHeb je een gladde deksel van een pan? Schuif je hem zo op om te draaien.

Bovenkant is altijd nog wat zacht omdat ik te lui ben om meerdere pannekoeken te bakken.. dus dan zit de hele deksel er onder![]()
Ik schuif hem op een bord en dan de koekenpan op z'n kop erop leggen en dan de koekenpan weer omdraaien..voldoende roomboter gebruikenBovenkant is altijd nog wat zacht omdat ik te lui ben om meerdere pannekoeken te bakken.. dus dan zit de hele deksel er onder![]()
Deze is slim! Gebruik zelf kokosolie werkt ook perfect.. bakt iig nooit aan bij mijIk schuif hem op een bord en dan de koekenpan op z'n kop erop leggen en dan de koekenpan weer omdraaien..voldoende roomboter gebruiken

Owhh ja hè het is nog vroeg hé.. net pas me koffie op!Je moet de deksel er niet op leggen. Maar je schuift de pannekoek op de deksel.
Zo doe ik het ook met eitjes bakken..perfectDeze is slim! Gebruik zelf kokosolie werkt ook perfect.. bakt iig nooit aan bij mij![]()
Ik schuif hem op een bord en dan de koekenpan op z'n kop erop leggen en dan de koekenpan weer omdraaien..voldoende roomboter gebruiken

Pak nog maar n bakkieOwhh ja hè het is nog vroeg hé.. net pas me koffie op!
Oven "werk" handschoenen hahahahaHaha ook geprobeerd, maar met een bord verbrand ik standaard mn vingers![]()
hahaha niet verder vertellen, maar heb niet voor niets 10 paar liggen 
Wat is het voordeel van rijstolie?hahaha niet verder vertellen, maar heb niet voor niets 10 paar liggen
![]()