XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (1 bezoeker)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

  • IMG_20190813_073429.jpg
     

    Kreeg veel vragen in karma of deze lekker is, dus even een kleine review;

    Smaakt als romige vanille mouse. De 'sprinkels' proef je niet. Zou hem niet snel nog een keer kopen ivm de prijs (fucking 6 euro), maar voor 280 cals prima ijsje voor 1 of 2x in het jaar :rolleyes:
     
    Kreeg veel vragen in karma of deze lekker is, dus even een kleine review;

    Smaakt als romige vanille mouse. De 'sprinkels' proef je niet. Zou hem niet snel nog een keer kopen ivm de prijs (fucking 6 euro), maar voor 280 cals prima ijsje voor 1 of 2x in het jaar :rolleyes:
    Vond die een beetje 'melig' smaken. je merkt toch aan de structuur dat het geen roomijs is. Het is prima voor een keer tussendoor, maar vind het echt geen vervanging van echt lekker cheat-waardig ijs.
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    en niet spatten? en goede vetten?

    Uhm nou het spat zeker .. en het bevat in verhouding veel omega 6 , dus als je erg veel vet gebruikt is het misschien niet het verstandigste. Ik vind persoonlijk kokosolie te veel de smaak beïnvloeden
     
    Uhm nou het spat zeker .. en het bevat in verhouding veel omega 6 , dus als je erg veel vet gebruikt is het misschien niet het verstandigste. Ik vind persoonlijk kokosolie te veel de smaak beïnvloeden
    ik hou ook niet van kokos :o
     
    Dat zeg ik; groene derrie :D
     
    Lunch

    Bekijk bijlage 463296

    Het is trouwens nice om rode ui een nachtje in azijn te leggen. De smaak wordt minder scherp en wat frisser door de azijn. En de kleur wordt vel roze. Mooi kleurcontrast op je broodje/gerecht.
    aleen er naar kijken is al drool: sonde om het op te eten....plaatju!!
     
    Back
    Naar boven