XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (2 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

  • Die eerste foto behoefd enige toelichting. Ik kan niet bedenken wat het is. :D
    Ik ook niet. Iets met bietenbroodjes, zag het bij AH liggen. Volgens mij iets voor linkse hippies.
     
    Ik ook niet. Iets met bietenbroodjes, zag het bij AH liggen. Volgens mij iets voor linkse hippies.
    En dan nu de hamvraag: was het voor herhaling vatbaar? Ik heb ze ook bij de AH zien liggen, maar nog niet aangedurfd. :D
     
    Lekkere sappige rib eye
    image.jpg
     
    Laatst bewerkt:
    Meeeeen zoveel lekker eten weer hier!

    Ik knal er ook nog even een paar in.

    Vrijdag na een paar borreltjes wilde wij eigenlijk een dikke burger, maar op de valreep heel netjes een kipfiletje met salade gehaald

    2019-08-24 12.08.25 1.jpg


    Pannetje lecsó (met ei, klinkt gek, maar t is een typisch gerecht hier en echt heel chill)

    2019-08-25 02.33.19 1.jpg


    Een kleine tulband (16 cm) uit mn oventje getoverd voor 465 kcals voor de hele unit

    2019-08-25 02.18.43 1.jpg
     
    En dan nu de hamvraag: was het voor herhaling vatbaar? Ik heb ze ook bij de AH zien liggen, maar nog niet aangedurfd. :D
    Best oké, niet super bijzonder, maar wel lekker. Ik moet nog ontdekken wat ik er het best op kan doen. Ik had groene-olijven pesto/-tapenade staan en dat was best lekker om er op te doen.

    ---
    Nu:
    IMG_20190825_202748.jpg
     
    Vandaag de "gezondere" versie van gister.

    Aardappeltjes ipv patat
    Kipnuggets (musclemeat) ipv frikandel
    Sla
     
    Back
    Naar boven