XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Choco(lade) pops kunnen overal bij :dunno:

IMG_20190827_194832702.jpg
Eet je die droog of nog melk ofzo bij?

Diner gisteren (mijn vriend zijn portie btw): Couscous/wortelsalade met veggie balletjes, munt, rozijntjes en geroosterde amandelschilfers. Vinaigrette obv honing, notenolie, mosterd en frambozenazijn.

WP_20190827_21_16_36_Pro.jpg

IMG_20190828_171819.jpg

Geen trek in warm eten..Wokgroenten salade met 3 eieren, mayo,rijstewafels met smeerkaas sambal en pindakaas voor extra energie

Diëtiste viel tegen maar we gaan gewoon door! Ceasar salade vandaag met croutons voor manlief. Ik doe alleen pijnboompitten voor de crunch en pecorinokaas voor de lekker drool:

image.jpg

@lienlien elke baas eet pindakaas plak die maar op een tegeltje ;)

Nee dat niet. Ze is heel aardig. Maar ik had gewoon geen noemenswaardige spiergroei in deze 2 maanden terwijl ik dat wel had verwacht cq gehoopt. Gewicht gelijk gebleven, vetpercentage klein beetje gedaald. Van 29,6 naar 29,0.
Nou ja we gaan gewoon door. Mijn lichaam voelt wel anders, harder en ik denk ook verschil gezien in de spiegel dus tja.

Nee dat niet. Ze is heel aardig. Maar ik had gewoon geen noemenswaardige spiergroei in deze 2 maanden terwijl ik dat wel had verwacht cq gehoopt. Gewicht gelijk gebleven, vetpercentage klein beetje gedaald. Van 29,6 naar 29,0.
Nou ja we gaan gewoon door. Mijn lichaam voelt wel anders, harder en ik denk ook verschil gezien in de spiegel dus tja.
Ik plaag je maar een beetje :o
Hebben jullie je eetgewoonte geëvalueerd? wellicht op papier?
Je sportschema aanpassen? :)
2 mndn is ook wel erg snel voor aanzet spiermassa

IMG_7432.jpg

Vriezer moest leeg, dus zowel m'n vega tonijn als vega nuggets maar opgemaakt. Geen light saus, wel lekker. (witte rijst met furikake/Japanse kruiden).
Vegatonijn? Dus er zit geen tonijn in? Ik vind die namen zo achterlijk. Waarom geven ze zo'n product niet gewoon een eigen naam. Geen aanval naar jou hoor, jij heb 't niet bedacht. :P

Vegatonijn? Dus er zit geen tonijn in? Ik vind die namen zo achterlijk. Waarom geven ze zo'n product niet gewoon een eigen naam. Geen aanval naar jou hoor, jij heb 't niet bedacht. :P

Mijn excuses, het heeft officieel "Vegetartische Visvrije Tonyn"

Terug
Naar boven