Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
Eet je die droog of nog melk ofzo bij?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eet je die droog of nog melk ofzo bij?
Vanille whey

Lekker bosco!

Nee dat niet. Ze is heel aardig. Maar ik had gewoon geen noemenswaardige spiergroei in deze 2 maanden terwijl ik dat wel had verwacht cq gehoopt. Gewicht gelijk gebleven, vetpercentage klein beetje gedaald. Van 29,6 naar 29,0.
Ik plaag je maar een beetjeNee dat niet. Ze is heel aardig. Maar ik had gewoon geen noemenswaardige spiergroei in deze 2 maanden terwijl ik dat wel had verwacht cq gehoopt. Gewicht gelijk gebleven, vetpercentage klein beetje gedaald. Van 29,6 naar 29,0.
Nou ja we gaan gewoon door. Mijn lichaam voelt wel anders, harder en ik denk ook verschil gezien in de spiegel dus tja.

Vegatonijn? Dus er zit geen tonijn in? Ik vind die namen zo achterlijk. Waarom geven ze zo'n product niet gewoon een eigen naam. Geen aanval naar jou hoor, jij heb 't niet bedacht.![]()
Vriezer moest leeg, dus zowel m'n vega tonijn als vega nuggets maar opgemaakt. Geen light saus, wel lekker. (witte rijst met furikake/Japanse kruiden).

Vegatonijn? Dus er zit geen tonijn in? Ik vind die namen zo achterlijk. Waarom geven ze zo'n product niet gewoon een eigen naam. Geen aanval naar jou hoor, jij heb 't niet bedacht.![]()
Aan de schrijfwijze alleen al zeg ik pas.Mijn excuses, het heeft officieel "Vegetartische Visvrije Tonyn"