- Waardering
- 22.485
Kende dit echt niet.
Welke wijn?
Ik drink niet...
vandaag.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Turouise bedoelde je de boter en was het een typo.Ghee is geklaarde boter. Ik dacht dat dat bedoeld werd.
Wordt in de Indiase keuken veel gebruikt; daar wonen ook veel veganisten/vegetariërs.
Denk het eerste.@Turouise bedoelde je de boter en was het een typo.
Of de eerdere verklaring door mezelf gezet.
We geraken er niet uit...
Alles op dit forum is serieus, remember.
Is gewoon slang voor "gee" (jeetje mina!); een door vegans vaak gehanteerde term...@Turouise bedoelde je de boter en was het een typo.
Of de eerdere verklaring door mezelf gezet.
We geraken er niet uit...
Daarom dat dit de hamvraag was?Is gewoon slang voor "gee" (jeetje mina!); een door vegans vaak gehanteerde term...
Ik heb weleens slang gegeten, niet zo boeiend.Is gewoon slang voor "gee" (jeetje mina!); een door vegans vaak gehanteerde term...
Vegan hamvraag?
Waar is dat mes voor? Om je sinaasappel te schillen?
Niet zo grappig
Heb een keer met iemand bij de vegetarische slager gegeten, was idd erg lekker. Alleen zijn de prijzen hoog vergeleken met de vleesvarianten.Heb de vegan tonijn nog nooit op. Eet eigenlijk zo goed als nooit vleesvervangers, is niet nodig inderdaad.
Dingen van De Vegetarische Slager zijn wel allemáál goed.
ik weet wel dat een gooch het stukje tussen je zak en je anus is
Kan er ook bepaalde worstvormen mee afhakken. Multifuntioneel.Waar is dat mes voor? Om je sinaasappel te schillen?
Heb een keer met iemand bij de vegetarische slager gegeten, was idd erg lekker. Alleen zijn de prijzen hoog vergeleken met de vleesvarianten.
ik weet wel dat een gooch het stukje tussen je zak en je anus is
Vegan worsten hoop ik danKan er ook bepaalde worstvormen mee afhakken. Multifuntioneel.
Zijn alle vegans van nature veeleer agressief aangelegd?Kan er ook bepaalde worstvormen mee afhakken. Multifuntioneel.