- Waardering
- 4.291
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 61kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zodat mensen weten wat ze van de smaak moeten verwachten?Vegatonijn? Dus er zit geen tonijn in? Ik vind die namen zo achterlijk. Waarom geven ze zo'n product niet gewoon een eigen naam. Geen aanval naar jou hoor, jij heb 't niet bedacht.![]()
Lijkt het een beetje of heb je nog nooit tonijn op? Die vegetarische producten worden wel steeds beter, maar m.i. zijn voor een goeie vegetarische maaltijd helemaal geen vleesvervangers of namaakproducten nodig. Ik heb overigens ooit eens bij een vegetarisch Chinees-Indonesisch restaurant gegeten wat zo goed op echt vlees/vis leek.Zodat mensen weten wat ze van de smaak moeten verwachten?

Die vegetarische producten worden wel steeds beter, maar m.i. zijn voor een goeie vegetarische maaltijd helemaal geen vleesvervangers of namaakproducten nodig.
Heb de vegan tonijn nog nooit op. Eet eigenlijk zo goed als nooit vleesvervangers, is niet nodig inderdaad.Lijkt het een beetje of heb je nog nooit tonijn op? Die vegetarische producten worden wel steeds beter, maar m.i. zijn voor een goeie vegetarische maaltijd helemaal geen vleesvervangers of namaakproducten nodig. Ik heb overigens ooit eens bij een vegetarisch Chinees-Indonesisch restaurant gegeten wat zo goed op echt vlees/vis leek.![]()
Seitan, tempeh, tofu zijn officieel geen vleesvervangers en hebben veel eiwitten.@Kathlinoo zijn er producten die barsten van de eiwitten die geen vleesvervangers zijn?
Rot op jij.
kruiden en sausjes
Chillisaus? I'm in!!
@ThuggishRuggish volgens mij heb jij net een etentje versierd...You've never had silken tofu. Trust me, you'll be turned.
kieper ik ook overal in
Zorg gewoon dat je genoeg drinken in huis hebt aub.You've never had silken tofu. Trust me, you'll be turned.
Chocolade mousse gemaakt van silken tofu omg.You've never had silken tofu. Trust me, you'll be turned.