AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Zo, ik heb wel echt een lekkere post ervan gemaakt ja. Nog niet gegeten, blame it on the hunger.

"Deegvrye Pasta"
"Groentevrye Worteltjes en nog meer Groentevrye Groenten"
"Veganistische Kaasvrye Protein Cheese"
"Vegeratische Vleesvrye Kip"
Nee natuurlijk niet. :mad:
uxyopJS41A-tBLUn8vJcQUTrm9nY4JsSRC118MbThUboC_dqooph8IVbzTRxRYoyTBg3h-YaAEPw37Cl8I=w1112-h625-no.jpg

Zodat mensen weten wat ze van de smaak moeten verwachten?
Lijkt het een beetje of heb je nog nooit tonijn op? Die vegetarische producten worden wel steeds beter, maar m.i. zijn voor een goeie vegetarische maaltijd helemaal geen vleesvervangers of namaakproducten nodig. Ik heb overigens ooit eens bij een vegetarisch Chinees-Indonesisch restaurant gegeten wat zo goed op echt vlees/vis leek. drool:

Die vegetarische producten worden wel steeds beter, maar m.i. zijn voor een goeie vegetarische maaltijd helemaal geen vleesvervangers of namaakproducten nodig.

Dit dus.
Maar als je bvb 200gram eiwitten nodig hebt op een dag zal het wel wat moeilijk worden zeker?

@Kathlinoo zijn er producten die barsten van de eiwitten die geen vleesvervangers zijn?

Lijkt het een beetje of heb je nog nooit tonijn op? Die vegetarische producten worden wel steeds beter, maar m.i. zijn voor een goeie vegetarische maaltijd helemaal geen vleesvervangers of namaakproducten nodig. Ik heb overigens ooit eens bij een vegetarisch Chinees-Indonesisch restaurant gegeten wat zo goed op echt vlees/vis leek. drool:
Heb de vegan tonijn nog nooit op. Eet eigenlijk zo goed als nooit vleesvervangers, is niet nodig inderdaad.

Dingen van De Vegetarische Slager zijn wel allemáál goed.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik eet ook lang niet bij alle maaltijden vervangers (mede met milieu opzicht ook). Maar soms vind ik het wel fijn ermee te koken. Ik maak liever goede vega pastas en dergelijke, maar sommige producten gebruik ik veel in m'n preps/eten :)

• Like
Waarderingen: BB_
Moet natuurlijk ook een beetje te eten zijn. :p

• Like
Waarderingen: LM
You've never had silken tofu. Trust me, you'll be turned.

That escalated quickly. Gewoon bij de toko te halen hoor geesh, ga al.

Terug
Naar boven