- Waardering
- 22.485
Wat is een geesh?That escalated quickly. Gewoon bij de toko te halen hoor geesh, ga al.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is een geesh?That escalated quickly. Gewoon bij de toko te halen hoor geesh, ga al.
De rest staat nog koud

Iets vegans gok ik

Geen idee, daarom dat ik het vraag.
Klinkt best gay.
Zal dus inderdaad vast iets vegans zijn.

Klinkt best gays.
Is dit serieus?Klinkt best gay.
Als vegetariër easy, als veganist al lastiger. Zeker met een kcal-budget van 5000 kcal waarvan 300 gram eiwit.@Kathlinoo zijn er producten die barsten van de eiwitten die geen vleesvervangers zijn?

Zoekt ge boel ofwatKlinkt best gay.
Ik ken wel ghee, zit in sommige Indiase curry's, erg lekker.
160 gram met 1650 kcal, badum tss.Als vegetariër easy, als veganist al lastiger. Zeker met een kcal-budget van 5000 kcal waarvan 300 gram eiwit.![]()
Ik ben toch blijer met mijn kcal-budget en lekkere biefstuk.
terugZou ook blij zijn met jouw kcal-budgetIk ben toch blijer met mijn kcal-budget en lekkere biefstuk.
terug
. Biefstuk mag je houden.O geesh dat je dat moest opzoeken. Hoe is de wijn?Zelf wat onderzoek verricht:
Geeshunknown
Slang from the 50's or 60's for "Gee, Shit Happens" Often used by Catholic boys/girls or those attending private schools. When called on what exactly it meants (by nuns, priests, ministers, WHOEVER), they would explain it as "Gee, STUFF happens".
"Sister Marie, I did NOT pull Suzie Q's hair! GEESH!"