Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ziet er goed uit hnnnng

Kiphotel :roflol:

Post je meals! (pics!)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Simpel maar om je vingers bij af te likken!

240 gram zalmfilet gegrilt in olijfolie, en daarna beetje met pesto ingesmeerd. en pasta met roerbakgroenten en pesto. thanks marina voor de tips :D

2sab0qc.jpg

240 gram zalmfilet gegrilt in olijfolie, en daarna beetje met pesto ingesmeerd. en pasta met roerbakgroenten en pesto. thanks marina voor de tips :D
Altijd welkom :D
ik krijg er gewoon nu honger van!

merk dat ik nu elke avond honger heb... en waarvan... ???

aujibm.jpg

Magere yoghurt met aardbeienwhey en aardbeien. Easy en lekker.

Dit wordt mijn beloning na hopelijk een goede training straks. Zilvervliesrijst + kip, gebakken in sesamolie met een zelfgemaakte kruidenpasta van honing, kaneel, kruidnagel, nootmuskaat, scherp paprikapoeder en verkruimeld laurierblad.

SAM_0592.jpg

Re: Post je meals! (pics!)

Gewokte komkommer en tilapia.

uploadfromtaptalk1371232935255.jpg

Zijn dat droge aardappelen? En tartaar is ook best droog toch? Melk bij om het weg te spoelen? :D

Nice. Kreeg trek van je bovenste plaatje ook. Je maaltijden zien er lekker uit. no homo

Niemand die jus over zijn aardappelen giet hier? Of alleen in de bulk ofwa?

Dit wordt mijn beloning na hopelijk een goede training straks. Zilvervliesrijst + kip, gebakken in sesamolie met een zelfgemaakte kruidenpasta van honing, kaneel, kruidnagel, nootmuskaat, scherp paprikapoeder en verkruimeld laurierblad.

zou sesamolie sowieso vermijden (ziek veel omega 6) en al helemaal niet verhitten. (mov. oxideert al boven de 35graden:o)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.574
Giga zoete zuurkool dish (met o.a. zoete aardappel, appel, kaneel, rozijnen, banaan en ja - wat cereals :D) en daarnaast een grote roerbakmix met kip.

Ontbijtje :engel:

Re: Post je meals! (pics!)

zou sesamolie sowieso vermijden (ziek veel omega 6) en al helemaal niet verhitten. (mov. oxideert al boven de 35graden:o)

Oeps. Goed dat je t zegt.

Vind t wel lekker, maar zal t dan alleen nog soms als dressing gebruiken.

2rxii4o.jpg

lekker junkdag op een beroerde zaterdag

Domino's pizza, not even once

watsermismeedan

Terug
Naar boven