Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ziek, hoelang ben je daar wel niet mee bezig geweest :roflol:?

Ziek, hoelang ben je daar wel niet mee bezig geweest :roflol:?

Geen idee, maar heb grote kookpannen thuis. Kan bijvoorbeeld in 1x 3000 gram witvis koken, dan prakken als ze gaar zijn en dan verdelen ;) Zelfde geldt voor kip, groentes ed.

Grote vriezer, veel chineesbakjes en dan invriezen en je hebt voor heel wat dagen genoeg meals!

Een paar uur ben je wel kwijt.. :p

lol goed bezig
geen problemen met dat het eten gortdroog wordt na ontdooien? dat had ik altijd met invriezen van maaltijden :/

klein beetje saus alvast doorheen mengen voor het in de vriezer gaat, wanneer je 't dan opwarmt wordt het nog een beetje eetbaar

Erg nice DutchGainer !

Tonijn

uploadfromtaptalk1372590474804.jpg

lol goed bezig
geen problemen met dat het eten gortdroog wordt na ontdooien? dat had ik altijd met invriezen van maaltijden :/

Nee, eigenlijk niet.
Wanneer het toch te droog wordt, bijvoorbeeld de rijst, doe ik een half bouillon blokje met 250ml kookend water er doorheen, lijkt het net soep, erg lekker ;)

De koolvis kook ik, het vocht wat overblijft is zeer sterk van smaak, dat kan je weer gebruiken als een soort saus, niet teveel, maar genoeg om het beetje sappig te houden.

---------- Post toegevoegd 30 June 2013 om 13:10 ----------

klein beetje saus alvast doorheen mengen voor het in de vriezer gaat, wanneer je 't dan opwarmt wordt het nog een beetje eetbaar

Precies ;)

---------- Post toegevoegd 30 June 2013 om 13:10 ----------

Thanks ;)

Hier paar meals van mij, kook 1x per week genoeg voor de hele week.
Elk bakje bevat 400kcals
Vetten haal ik uit pindas, zalm, pindakaas
Bij elke meal glas water (soms met slimpie, lekker zoet) of groene thee

2zsr0v9.jpg

2hfj4og.jpg

j8nzgx.jpg

2ldcarp.jpg

2pqjbr9.jpg

2rzx5ih.jpg

2uszr84.jpg

Dat is echt insane :eek::eek::eek::eek: Wat zit er allemaal in de verschillende bakjes?

Dat is echt insane :eek::eek::eek::eek: Wat zit er allemaal in de verschillende bakjes?

Haha, dat vat ik op als een compliment ;)

Ik eet pas sinds een paar maanden dagelijks deze recepten, wel weet ik dat ik nooit meer mijn eetgewoonte ga veranderen. Ben er zeer en zeer tevreden mee!

Dit is nog maar een klein deel van de soorten recepten die ik gebruik, in september ga ik een log bijhouden met mijn progressie en daarin ga ik ook dieper in op mijn voeding.

De bakjes op de foto's bevatten allemaal een combinatie van:

- 100 gram groenten o.a: broccoli, sperziebonen, spinazie, bloemkool, wortels, tomaten
- Eiwitten bron o.a: Kip, koolvis, en heel af en toe gehakt
- Koolhydraten bron o.a: zilvervliesrijst, noedels, macaroni, aardappelen
- Vetten: Pinda's, pindakaas, zalm

Het aller belangrijkste is dat je producten kiest die je allemaal graag eet! De hierboven genoemde producten zijn allemaal producten die IK graag eet!

De verhoudingen verschillen elke week, ben nu langzaam aan het afbouwen met de koolhydraten aangezien ik me VP wat lager wil gedurende de zomer.

Ben nu bezig me te verdiepen in soorten kruiden, die ik kan toevoegen aan de bakjes, voor smaak en voor het verhoogde stofwisselingseffect.

Heb jij drie vriezers thuis ofzo :p Ik heb hier dus echt niet de ruimte voor, ik maak maximaal zes maaltijden vooruit.

de bakjes die ik van de Chinees afhaal hebben toch echt een andere inhoud..

Rustdag meal.

image.jpg

@ dutchgainer
Respect! Hoe lang ben je bezig met al die maaltijden te bereiden?

@ dutchgainer
Respect! Hoe lang ben je bezig met al die maaltijden te bereiden?

Thanks.

Nooit echt bijgehouden, maar voor een meal of 50 ben ik zeker wel 3 uur non stop bezig in de keuken.
Gebruik dan 4 grote kookpannen tegengelijk.

In het begin was het even wennen, maar nu gaat steeds vlotter ;)

Thanks.

Nooit echt bijgehouden, maar voor een meal of 50 ben ik zeker wel 3 uur non stop bezig in de keuken.
Gebruik dan 4 grote kookpannen tegengelijk.

In het begin was het even wennen, maar nu gaat steeds vlotter ;)

Beter zo dan de gemakkelijke weg nemen en enkel tonijn vreten, want dat hou je (ik alvast) toch niet vol :)

Hier nog een havermout cake van enkele weken terug:
Producten op de achtergrond zijn niet aanwezig in de cake!

elduld.jpg

Beter zo dan de gemakkelijke weg nemen en enkel tonijn vreten, want dat hou je (ik alvast) toch niet vol :)

Hier nog een havermout cake van enkele weken terug:
Producten op de achtergrond zijn niet aanwezig in de cake!

elduld.jpg

Klopt ;) Vind het ook steeds leuker om te maken en steeds andere recepten proberen etc.

Je cake ziet er goed uit!

Heb toevallig gisteren ook paar cake recepten gevonden die ik binnekort ga uitproberen :D

oeeh ik krijg er honger van!

Terug
Naar boven