MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Cheesecake van gisteren (halfje gegeten, morgen de rest):

Laatst bewerkt:
Die heerlijke bruin-gele drab is mijn avondmaaltje vandaag. Een vereenvoudigde versie van Daging rendang (Indonesische runderstoofpot met een saus van o.a. pinda's en kokosmelk) en dat eet ik vandaag met rijst en veel groente.

SAM_0762.jpg

vandaag maar 2 tosti's eten, gister gewoon teveel gehad dus maar even compenseren :

Ja joost best klote,, sliep bij een vriend dus 11 uur nog naar de mac small mac wrap, mc flury en euroknaller, en vanmorgen gebakked deef ofzo met aardapellen in olie gebakken dus das ook niet super gezond:S

Ja joost best klote,, sliep bij een vriend dus 11 uur nog naar de mac small mac wrap, mc flury en euroknaller, en vanmorgen gebakked deef ofzo met aardapellen in olie gebakken dus das ook niet super gezond:S

met jou stats? ik zeg ga zo door! :eating

Haha komt goed alleen wel dubbele training vandaag 1 uur fitness en daarna gelijk uurtje kickboks ;S

Ik kan er de komende paar dagen ook weer tegenaan :)

Komende twee weken maar 280 kcals per bakje, om vp nog wat lager te krijgen (nu 9-10%).
Daarna elke week weer wat meer eten, kan niet wachten tot mijn bulk weer begint! :D:D

105scad.jpg

Eetsmakelijk allemaal!

strong chineesbakjes lading

Zit er alleen maar groenten in?

Ben ook benieuwd naar de inhoud van de bakjes.
(meteen ideeën opdoen :P)

Lol ;p

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 18:19 ----------

Zit er alleen maar groenten in?

Haha,

15 bakjes met rijst, kip + diverse groenten
17 bakjes met noedels, koolvis + diverse groenten

De groentes liggen bovenop, vandaar ;)

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 18:20 ----------

Ben ook benieuwd naar de inhoud van de bakjes.
(meteen ideeën opdoen :P)

Heb makkelijke recepten gekozen, vanaf 11 juli heb ik vakantie dus dan heb ik meer tijd om te koken en gebruik ik hele andere recepten :D

crispino?

Ja dat is van Iglo, visfilet met een korstje. De kipsaté had ik al vers bereid, dus dit was meer voor het gemak :) Natuurlijk wel iets minder qua voedingswaarde vergeleken met verse vis, maar goed in de bulk moet het makkelijk kunnen.

Ah oke

6eq9gi.jpg

4x brood bruin volkoren
125gr kalkoenfilet
1 banana turbana
30gr whey
250ml melk halve el olijfolie

en ja ik doe zout op mn kalkoenfilet, **** THA POLICE

Terug
Naar boven