Wim_H
Cool Novice
- Waardering
- 358
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 10%
Hoezo ? Over de pindakaas ? Ik eet ook overal pindakaas op
Love “Rendang” (google it)Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo ? Over de pindakaas ? Ik eet ook overal pindakaas op
Love “Rendang” (google it)Dat hoef ik niet te googlen, maak het regelmatig zelf. Dat eet je overigens niet met saté saus.Hoezo ? Over de pindakaas ? Ik eet ook overal pindakaas opLove “Rendang” (google it)
Dan kunnen we toch nog vrienden wordenDat hoef ik niet te googlen, maak het regelmatig zelf. Dat eet je overigens niet met saté saus.

Hoezo ? Over de pindakaas ? Ik eet ook overal pindakaas opLove “Rendang” (google it)
En sajoer boontjes.Dat hoef ik niet te googlen, maak het regelmatig zelf. Dat eet je overigens niet met saté saus.

Maar dat us toch echt minstens bonen, taugeh, komkommer. Liefst aangevuld met kool, wortel... en natuurlijk veel eieren want gains!
Dat ook

En sate saus!!!Maar dat us toch echt minstens bonen, taugeh, komkommer. Liefst aangevuld met kool, wortel... en natuurlijk veel eieren want gains!
Zonder saté is het geen gado-gado
Oh boy, de nightsweats als ik dat prebed zou eten

vergeet je vetjes niet, (te verhogen) oh zoo belangrijk in de cut2 plakjes Mugcake, dit keer met een bakje huttenkase erdoor. Voor meer eiwit en volume/vulling. Ik was bang dat het een beetje zurig zou worden maar dat valt gelukkig heel erg mee. Toch nog chocolade in de cut
Zal ff de macro,s berekenen
Edit deze 2 plakjes zijn samen 146 cal, 9 eiwit, 7 vet, 10 koolhydraten.
Ze vullen behoorlijk doordat er ei, noten, havermout en kokosrasp en huttenkase in zit. Ik red het hiermee makkelijk tot 12 uur. Als ik verder in de cut ben gooi ik de noten eruit en eiwitpoeder erin.