Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Dat hoef ik niet te googlen, maak het regelmatig zelf. Dat eet je overigens niet met saté saus.
En sajoer boontjes.

Maar helemaal gelijk; rendang is van zichzelf al goddelijk. Daar hoeft geen saus meer bij.

overigens vind ik het lekkerste gerecht met satesaus toch echt gado gado.En dan de saté met kokosmelk en voldoende sereh maken. Beetje zoeter dan normaal. :eating:

• Love
Waarderingen: LM
Jep, meatballs. Dit keer met aardappelpuree though :roflol:

Bijlagen

• 20200309_201658.jpg
    20200309_201658.jpg
    205,8 KB · Weergaven: 144
2 plakjes Mugcake, dit keer met een bakje huttenkase erdoor. Voor meer eiwit en volume/vulling. Ik was bang dat het een beetje zurig zou worden maar dat valt gelukkig heel erg mee. Toch nog chocolade in de cut :banana:
Zal ff de macro,s berekenen
Edit deze 2 plakjes zijn samen 146 cal, 9 eiwit, 7 vet, 10 koolhydraten.
Ze vullen behoorlijk doordat er ei, noten, havermout en kokosrasp en huttenkase in zit. Ik red het hiermee makkelijk tot 12 uur. Als ik verder in de cut ben gooi ik de noten eruit en eiwitpoeder erin.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    231,2 KB · Weergaven: 130
Laatst bewerkt:
2 plakjes Mugcake, dit keer met een bakje huttenkase erdoor. Voor meer eiwit en volume/vulling. Ik was bang dat het een beetje zurig zou worden maar dat valt gelukkig heel erg mee. Toch nog chocolade in de cut :banana:
Zal ff de macro,s berekenen
Edit deze 2 plakjes zijn samen 146 cal, 9 eiwit, 7 vet, 10 koolhydraten.
Ze vullen behoorlijk doordat er ei, noten, havermout en kokosrasp en huttenkase in zit. Ik red het hiermee makkelijk tot 12 uur. Als ik verder in de cut ben gooi ik de noten eruit en eiwitpoeder erin.
vergeet je vetjes niet, (te verhogen) oh zoo belangrijk in de cut

Terug
Naar boven