AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Chili
20200310_182429.jpg

2 plakjes Mugcake, dit keer met een bakje huttenkase erdoor. Voor meer eiwit en volume/vulling. Ik was bang dat het een beetje zurig zou worden maar dat valt gelukkig heel erg mee. Toch nog chocolade in de cut :banana:
Zal ff de macro,s berekenen
Edit deze 2 plakjes zijn samen 146 cal, 9 eiwit, 7 vet, 10 koolhydraten.
Ze vullen behoorlijk doordat er ei, noten, havermout en kokosrasp en huttenkase in zit. Ik red het hiermee makkelijk tot 12 uur. Als ik verder in de cut ben gooi ik de noten eruit en eiwitpoeder erin.

Recept?!?!?

@Onit Zal zo recept sturen.

Ik ben al weer vroeg in de keuken te vinden. Vanavond staan kikkererwten op het menu, ik gebruik dit recept met wat aanpassingen. Maar ik vind kikererweten uit blik niet lekker, dus na 12 uur wellen ga ik nu de kikkererwten nog koken, veel werk maar je proeft duidelijk smaak verschil.

Edit recept is goedgekeurd door manlief.
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Laatst bewerkt:
Volgens mij ontstaat een dadbod door het mee toegeven aan de cravings van je zwangere vriendin.

20200311_125632.jpg

648A1528-81E1-4AD3-B244-87C7474D7C77.jpeg
Ideaal voor portie controle. Gevonden bij de Lidl!

F96C17E0-2549-4442-A4F6-0CE4E55C5F33.jpeg

Bulk pre-bed, zo lekker m’n foodcoma in.

Helaas wordt de Brinta altijd waterig bij het opwarmen, terwijl het koud een blok beton is... Iemand suggesties, buiten het koud opeten van de Brinta?

Havermout is al ingeslagen, maar de Brinta moet eerst op.

Links is de mealprep voor morgen overdag. Rustdag = PSMF dag.

Laatst bewerkt:
Helaas wordt de Brinta altijd waterig bij het opwarmen, terwijl het koud een blok beton is... Iemand suggesties, buiten het koud opeten van de Brinta?

Havermout is al ingeslagen, maar de Brinta moet eerst op.

Links is de mealprep voor morgen overdag. Rustdag = PSMF dag.
Brinta in de ochtend al maken. In de avond opwarmen. Wordt wel wat steviger maar niet zo stevig als koud.

Terug
Naar boven