MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
20200311_221408.jpg
Voor de baby wel beter koken he

Helaas wordt de Brinta altijd waterig bij het opwarmen, terwijl het koud een blok beton is... Iemand suggesties, buiten het koud opeten van de Brinta?

Havermout is al ingeslagen, maar de Brinta moet eerst op.

*Misschien begrijp ik je verkeerd maar waarom niet gewoon melk in een kom verwarmen in de magnetron en daarna de brinta erbij?

Zo doe ik het altijd en kun je zelf tijdens het toevoegen van de brinta de dikte bepalen*

Helaas wordt de Brinta altijd waterig bij het opwarmen, terwijl het koud een blok beton is... Iemand suggesties, buiten het koud opeten van de Brinta?
Met een theelepel goed roeren. Zo'n scheppende beweging maken. Daarna het 5 seconden laten staan, en weer scheppen. Dan schep je het de prullenbak in en ga je wat lekkers klaarmaken.

Met een theelepel goed roeren. Zo'n scheppende beweging maken. Daarna het 5 seconden laten staan, en weer scheppen. Dan schep je het de prullenbak in en ga je wat lekkers klaarmaken.
Ik quote Onit zijn bericht maar ging even wat mis :D Hij had een vraag over de brinta :p
Wat heerlijk is overigens :p

Wat een gedoe rond havermout haha. Gewoon slikken die handel.

Ik quote Onit zijn bericht maar ging even wat mis :D Hij had een vraag over de brinta :p
Wat heerlijk is overigens :p

Ik had nog bepaalde macro’s over, die ik vulde met Brinta + volle melk.

Momenteel heb ik geen magnetron, dus de melk met Brinta opgewarmd in een pan. Resultaat werd waterig.

Wat een gedoe rond havermout haha. Gewoon slikken die handel.

Brinta en havermout zijn heerlijk. Zowel warm als koud!

Had alleen op dit moment zin in dikke warme pap:p

Havermout is al ingeslagen, maar de Brinta moet eerst op.

*Misschien begrijp ik je verkeerd maar waarom niet gewoon melk in een kom verwarmen in de magnetron en daarna de brinta erbij?

Zo doe ik het altijd en kun je zelf tijdens het toevoegen van de brinta de dikte bepalen*
Tip: voeg voldoende melk/water toe en heb geduld zodra het in de magnetron staat.

Als ik 100gr brinta klaarmaak voeg ik een 500gr aan water toe. Vervolgens 3-4 minuten de magnetron in. Roeren en misschien zelfs nog een 2e keer in de magnetron voordat ik dingen zoals whey/kaneel ga toevoegen.

Brinta koud eten is geen aanrader of je moet al van cement houden:o:roflol:

• Like
Waarderingen: BB_
Tip: voeg voldoende melk/water toe en heb geduld zodra het in de magnetron staat.

Als ik 100gr brinta klaarmaak voeg ik een 500gr aan water toe. Vervolgens 3-4 minuten de magnetron in. Roeren en misschien zelfs nog een 2e keer in de magnetron voordat ik dingen zoals whey/kaneel ga toevoegen.

Bedankt voor de reactie.

Ik had 500 ml volle melk gebruikt op 100 gram Brinta. Wel in een pan verwarmd. Wellicht dat het daar aan ligt.

Koude Brinta is koning. Had alleen zin in iets warm voor het slapen:hahaha:

Ik had nog bepaalde macro’s over, die ik vulde met Brinta + volle melk.

Momenteel heb ik geen magnetron, dus de melk met Brinta opgewarmd in een pan. Resultaat werd waterig.
Ohh, dan snap ik het! Jammer dat je geen magnetron hebt, dan ist zo makkelijk :)
Probeer eens de melk alleen op te warmen en daarna de brinta erbij te doen! Dan is het vast en zeker een stuk lekkerder :D

• Love
Waarderingen: Onit

Standaard post-workout meal: 100gr brinta, 30 whey en water.

Terug
Naar boven