ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Voor de baby wel beter koken he
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de baby wel beter koken he
Met een theelepel goed roeren. Zo'n scheppende beweging maken. Daarna het 5 seconden laten staan, en weer scheppen. Dan schep je het de prullenbak in en ga je wat lekkers klaarmaken.Helaas wordt de Brinta altijd waterig bij het opwarmen, terwijl het koud een blok beton is... Iemand suggesties, buiten het koud opeten van de Brinta?
Is goed, meneer Thuisbezorgd.nlMet een theelepel goed roeren. Zo'n scheppende beweging maken. Daarna het 5 seconden laten staan, en weer scheppen. Dan schep je het de prullenbak in en ga je wat lekkers klaarmaken.
Beter dan brinta.
Ik quote Onit zijn bericht maar ging even wat misMet een theelepel goed roeren. Zo'n scheppende beweging maken. Daarna het 5 seconden laten staan, en weer scheppen. Dan schep je het de prullenbak in en ga je wat lekkers klaarmaken.
Hij had een vraag over de brinta 

Klopt. Die @Galen weet echt niet waar ie het over heeft. Brinta is de bom.Ik quote Onit zijn bericht maar ging even wat misHij had een vraag over de brinta
Wat heerlijk is overigens![]()

Ik quote Onit zijn bericht maar ging even wat misHij had een vraag over de brinta
Wat heerlijk is overigens![]()
Wat een gedoe rond havermout haha. Gewoon slikken die handel.

Tip: voeg voldoende melk/water toe en heb geduld zodra het in de magnetron staat.Helaas wordt de Brinta altijd waterig bij het opwarmen, terwijl het koud een blok beton is... Iemand suggesties, buiten het koud opeten van de Brinta?
Havermout is al ingeslagen, maar de Brinta moet eerst op.
*Misschien begrijp ik je verkeerd maar waarom niet gewoon melk in een kom verwarmen in de magnetron en daarna de brinta erbij?
Zo doe ik het altijd en kun je zelf tijdens het toevoegen van de brinta de dikte bepalen*

Tip: voeg voldoende melk/water toe en heb geduld zodra het in de magnetron staat.
Als ik 100gr brinta klaarmaak voeg ik een 500gr aan water toe. Vervolgens 3-4 minuten de magnetron in. Roeren en misschien zelfs nog een 2e keer in de magnetron voordat ik dingen zoals whey/kaneel ga toevoegen.
Brinta koud eten is geen aanrader of je moet al van cement houden![]()

Ohh, dan snap ik het! Jammer dat je geen magnetron hebt, dan ist zo makkelijkIk had nog bepaalde macro’s over, die ik vulde met Brinta + volle melk.
Momenteel heb ik geen magnetron, dus de melk met Brinta opgewarmd in een pan. Resultaat werd waterig.

Standaard post-workout meal: 100gr brinta, 30 whey en water.Tip: voeg voldoende melk/water toe en heb geduld zodra het in de magnetron staat.
Als ik 100gr brinta klaarmaak voeg ik een 500gr aan water toe. Vervolgens 3-4 minuten de magnetron in. Roeren en misschien zelfs nog een 2e keer in de magnetron voordat ik dingen zoals whey/kaneel ga toevoegen.
Brinta koud eten is geen aanrader of je moet al van cement houden![]()
Ik heb jarenlang veel brinta gegeten toen ik nog een povere student was. Ik weet waarover ik het heb.Klopt. Die @Galen weet echt niet waar ie het over heeft. Brinta is de bom.
Je vergeet mijn meal te likenIk heb jarenlang veel brinta gegeten toen ik nog een povere student was. Ik weet waarover ik het heb.
Troostprijs
FIinke lading carbs na t trainenStandaard post-workout meal: 100gr brinta, 30 whey en water.