Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

image.jpg

@Bubs omdat jij niet op bent komen dagen:(

NIce! Beetje spicy? Zouden ze in nl ook moeten hebben.
Liefst dan wel met rijstmie :o *glutenintolerant*
Niet heel erg, maar wel weer eens wat anders. Haal redelijk wat noedels hier omdat het erg makkelijk is. Probeer elke keer een andere smaak te halen om gewoon een beetje te proberen.

Niet heel erg, maar wel weer eens wat anders. Haal redelijk wat noedels hier omdat het erg makkelijk is. Probeer elke keer een andere smaak te halen om gewoon een beetje te proberen.
Das jammer... Hou wel van pittig...
Je hebt er in nl ook best veel soorten van (kip/rund/garnaal.. wat simpel) alleen die met rijstmie zijn er helemaal uit :mad:
Maar is inderdaad zo handig... Doe zelf wel eens een bouillon maken (potje + heet water) en wat sambal erbij en rijstmie (als het te krijgen is) erbij...

B7292175-5B88-4048-B455-23E227667141.jpeg

Was lekker.

Iemand suggesties waar ik deze 700 kcal aan kan besteden? De volgende macro’s nog over; Kan wat mee gespeeld worden uiteraard.

7C19EDCE-D231-4FC2-B17C-35BDC2BA5E20.png
Waar heb je zin in... zoet zou ik denken gezien het weer warme choc met slagroom oid...

Hartig ben ik meer van een bak noten... bakje kwark erbij oid.

Of een paar eitjes gekookt met plakje rookvlees.

• Love
Waarderingen: Onit
Mayonaise?

• Haha
B7292175-5B88-4048-B455-23E227667141.jpeg

Was lekker.

Iemand suggesties waar ik deze 700 kcal aan kan besteden? De volgende macro’s nog over; Kan wat mee gespeeld worden uiteraard.

7C19EDCE-D231-4FC2-B17C-35BDC2BA5E20.png
Waarom stel je een doel v.w.b. suikers? Dit is hoger dan koolhydraten zie ik, dus je telt suikers apart van koolhydraten? Maar om op 700 kcal uit te komen, lijkt het weer alsof je ze niet apart telt. Rondom je training zie ik de meerwaarde van suikers wel in, nu laat op de avond niet echt (tenzij je iets neemt omdat je het lekker vindt).

Ik zou voor het slapengaan langzame eiwitten (caseïne) nemen, bijvoorbeeld kwark (dan ga je wel over je eiwitten heen, maar das niet erg). Handje noten of cracker/brood/rijstwafel met pindakaas om aan je vetten te komen.

• Like
Waarom stel je een doel v.w.b. suikers? Dit is hoger dan koolhydraten zie ik, dus je telt suikers apart van koolhydraten? Maar om op 700 kcal uit te komen, lijkt het weer alsof je ze niet apart telt. Rondom je training zie ik de meerwaarde van suikers wel in, nu laat op de avond niet echt (tenzij je iets neemt omdat je het lekker vindt).

Ik zou voor het slapengaan langzame eiwitten (caseïne) nemen, bijvoorbeeld kwark (dan ga je wel over je eiwitten heen, maar das niet erg). Handje noten of cracker/brood/rijstwafel met pindakaas om aan je vetten te komen.
Koolhydraten is 320, suikers is 111 als doel?? Daarnaast geeft myfitnesspal die doelen automatisch adhv je kcalorie/kh goals als ik me niet vergis

• Like

Ik heb geen doelen m.b.t. suikers. Staat altijd vermeld, maar houd dat niet bij! :rolleyes:

Was gewoon even nieuwsgierig of iemand wat leuke ideeën heeft, anders wordt het m'n standaard pre-bed maaltijd... Je moet wat in Corona tijden.

3430547B-52E5-4A7B-AB0B-8968AB6536D5.jpeg

dit is ook een go-to meal aan het worden. Pasta met tomatensaus, kruiden (peper, zout,paprikapoeder, en knoflookpoeder), een blik tonijn, en natuurlijk parmezaanse kaas.

Terug
Naar boven