MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Dude, alles wat op tafel ligt bevat meer vet dan carbs :roflol:

Alleen de pizzas zijn vet, vreemd genoeg wordt dat wel door Kieffer genoemd als één van die backload-voedsels. Rest is allemaal suikers met weinig vet.

Uiteindelijk bestond de hele backload uit 424 gr KH (233 gr suiker) en 88 gr vet (waarvan ruim 60 gr uit de pizzas).

Alleen de pizzas zijn vet, vreemd genoeg wordt dat wel door Kieffer genoemd als één van die backload-voedsels. Rest is allemaal suikers met weinig vet.

Uiteindelijk bestond de hele backload uit 424 gr KH (233 gr suiker) en 88 gr vet (waarvan ruim 60 gr uit de pizzas).

Je ijs ook, want kocht die ook keer voor carb load. Bleek meer vet in te zetten dan carbs helaas. Just to be aware.

Hoe heb je je depletion aangepakt en hoe lang heb je gedeplete?

Ja ik kan beter maar niet gaan koken die pannenkoeken werden ook geen pannenkoeken maar pap -.-

****,, ik was die ei vergeten ,, lol ik faal,

Ik had alleen Havermout.
Kwark
magere yoghurt
rozijnen
ipv die powder had ik ahvermout

Alleen ben die ei vergeten
En ik had zon spray die heb ik gebruikt ;S

---------- Post toegevoegd 20 July 2013 om 11:51 ----------

LM kan je misschien even precies beschrijven wat je hebt gedaan hoelang je hebt gemixt heb je het gemixt of in blender gedaan?

je zou beter eens na kunnen denken waarom je alle ingredienten met vetten weglaat! :rolleyes:

en waarom in godsnaam spray? je eet al te weinig vetten en je wil aankomen... alhoewel ik daar heel erg aan twijfel of je dat echt wel wil....

eieren zijn niet noodzakelijk voor pannenkoeken

Nou ik had gewoon alles gemixt tot het gemixt was. Niks boeiends aan eigenlijk. Zoek anders eens op YouTube wat filmpjes van protein pancakes. Komt vast goed :)

Amerikaanse pizza's zeker? Van die grote hompen deeg...

Ja dat heb ik gedaan daarom kwam ik ook op die spray marina op youtube zijden ze spuit die spray en dat was wat ik had gedaan dus jah, en je zegt zonder eieren maar zonder ei werd het bij mij echt gewoon pap ik kon hem niet omdraaien want daar was die gewoon te zacht voor

Jij bent de eerste persoon die ik tegenkom bij wie het niet lukt om pannenkoeken te maken. :roflol:

Haha ik snap het ook niet iemand die het precies kan uitleggen hoe het moet ?

Bak eerst eens een gewone pannenkoek (en dit keer wel met eieren!) en doe gewoon boter in je pan.

eigenlijk is het best triest dat je omdat je geen vet durft te eten je geen pannenkoeken kan bakken.
vet bijt je niet! je hebt het nodig!

Maareh Marina hoe bedoel je doordat ik geen vet eet geen pannenkoeken kan bakken ik doe het gewoon hoe het mij is gezegt en daarbij is niet gezegt dat ik er boter in moet doen dus...

Ot: vanavond cheatmeal , bij vriend slapen die ramadan heeft dus om 10 uur weer eten :D

Kan er niet een marina en arturisno dwangvoeder topic gemaakt worden? Ben t nu wel zat :D

Terug
Naar boven